Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:58:21 GMT

کشف محموله 10میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان البرز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۳۱۹

کشف محموله 10میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان البرز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان قزوین-کرج به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون 80هزار و 436 عدد قرص ماشین لباسشویی، 536 عدد شامپو، 300 قوطی پودر بچه، 120 عدد خمیر ریش، 120 عدد اسپری بدن، 4 هزار و 140 عدد انواع ظروف بلوری قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این خصوص 2 نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان در حدود 10 میلیارد ریال عنوان کرده و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین کشف کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالا‌های خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی ماموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهارکرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد