Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:28:23 GMT

شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۵۳۶

شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژادامام جمعه اصفهان امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در میدان امام اصفهان گفت: دموکراسی که در کشور ایران هست در هیچ جای جهان نیست. البته ممکن است گاهی تخلفاتی هم باشد، ولی تقلبی که موجب تغییر نتیجه رای مردم شود وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات اضافه کرد: به کوری دشمن می‌ایستیم و ثابت می‌کنیم اگر دعوای داخلی به واسطه گرانی‌ها هست، ولی پای انقلاب ایسناده‌ایم و از ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان یادآور شد: باعث تاسف است که برخی به واسطه برخی مشکلات و گرانی‌ها می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنم و حال اینکه شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است، مگر ما شیعه و مسلمان نیستیم مگر ادعای ولایت نمی‌کنیم؟

او اضافه کرد: کسانی که این سخنان را می‌گویند بدانند اگر رای ندهند افرادی روی کار می‌آیند که اصلا مورد نظرشان نیستند و به طور قطع مشکلات بیشتر می‌شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه نظر تمامی علما حضور در پای صندوق‌های رای است، ادامه داد: باید بدانیم در این شرایط که دشمن از جمیع جهات از جمله حمله نظامی و تحریم‌ها مایوس شده است، شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است.

او خاطر نشان کرد: البته به واسطه تحریم‌ها مردم ما سختی‌های بسیاری کشیدند، زیرا در داخل وابستگی به نفت وجود دارد و باید قطع شود، ولی این مساله با یکی دو سال امکان پذیر نیست.

امام جمعه اصفهان گفت: مردم سختی‌ها را تحمل کردند، ولی برغم وجود گرانی در داخل کمبود نیست و بدانیم در جنگ هستیم و در شرایط جنگی ارزش پول کاسته می‌شود.

او اظهار کرد: البته برخی بی‌تدبیری‌ها هم هست و لذا در برابر گرانی‌ها و بی‌تدبیری‌ها باید کمک‌های مومنانه ادامه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: امید که با حضور مردم دولت مورد نظر امام زمان (عج) و مردم روی کار آید و بر این اساس باید هم پای صندوق رای حاضر و هم فرد خوب را انتخاب کرد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: باید از مردم اصفهان که در کرونا کمک کردند تشکر کرد، چون روح هماهنگی و انفاق و ایثار را در جامعه رشد داد و همچنان باید به دنبال رفع مشکلات جامعه بود.

او ضمن قدردانی از کادر پزشکی و پیراپزشکی در دوران کرونا برای شهدای کادر پزشکی علو درجات را خواستار شد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به شهادت و مجروح شدن جمعی از دختران دانش‌آموز در افغانستان، این حادثه را تسلیت گفت و افزود: باید دشمن را شناخت، ولی متاسفانه برخی هنوز ناآگاه هستند.

او با تسلیت حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها به مردم غزه اظهار کرد: البته باید به مردم غزه دستمریزاد گفت، زیرا به کسانی که ادعا گنبد آهنین را داشتند نشان دادند استوار ایستاده‌اند و ده‌ها موشک به نقاط مختلف رژیم صهیونیستی اصابت کرد و امیدواریم همانطور که رهبر انقلاب پیشی بینی کردند و زودتر این رژیم جعلی برچیده شود.

امام جمعه اصفهان همچنین در خطبه اول نماز با بیان اینکه براساس آیات قرآن جلب رضای خدا یکی از ویژگی‌های حزب الله است، ادامه داد: ماه رمضان میدان مسابقه‌ای برای کسب خوبی‌ها و دوری از بدی‌ها و جلب رضایت الهی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز عید فطر انتخابات 1400 تحریم های آمریکا حادثه تروریستی در کابل امام جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با خُلق نیک محقق می‌شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شیخ یعقوب شمس در میان جمعی از مردم کیش اظهار داشت: برای مقابله با مظاهر بدحجابی، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف می‌تواند موثر باشد.
 
وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از منظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسیار قابل اهمیت است.
 
شیخ یعقوب شمس با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای ضربه به هویت دینی و اسلامی مردم جامعه، ابراز داشت: نباید بگذاریم دشمن دغدغه و غیرت دینی مردان و زنان ایرانی را هدف قرار دهد.

امام جمعه اهل سنت کیش تأکید کرد: خداوند در سوره نور و احزاب بر حفظ حجاب اسلامی برای زنان تأکید کرده است و آن را نشانه مسلمانی می‌داند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • حمایت مردم اصفهان از عملیات وعده صادق
  • روش امام موسی صدر در برخورد با زنان بی‌حجاب لبنان
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • معنای استراتژیک تحول
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با خُلق نیک محقق می‌شود