Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود جذب بازیکنان جدید را در برنامه قرار داده است. این باشگاه ابتدا با «موسی ماره‌گا» مهاجم پورتو قرارداد بست و حالا در آستانه امضای قرارداد با اندرسون تالیسکا مهاجم سابق بنفیکا پرتغال است.

تالیسکا در حال حاضر در تیم گوانگژو چین بازی می‌کند و از باشگاه النصر عربستان هم پیشنهاد داشت اما الهلال تمام تلاش خود را برای جذب وی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «پدرو آلمیدا» خبرنگار پرتغالی، تالیسکا با الهلال توافق کرده است و قراردادش را در روز ۳۰ ژوئن به امضا می‌رساند.

این خبرنگار مدعی شد تالیسکا سالانه ۶ میلیون یورو به علاوه ۱.۵ میلیون یورو پاداش از الهلال دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران بازی می‌کند. النصر هم حریف تراکتور ایران در این مرحله است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال تراکتور فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما نتوانست راهی مرحله بعدی شود.

شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت با سه گل برابر حریف شکست خورده بودند و با وجود اینکه گل زود هنگام محمد صلاح به آنها این امید را داد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند اما شرایط در ادامه بازی تغییر کرد و آنها موفق به انجام این کار نشدند.

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی درگیری لوئیس دیاز با ایساک هاین بود که بسیاری از بازیکنان لیورپول هم معتقد بودند باید منجر به نشان دادن کارت قرمز از سوی داور به این بازیکن حریف می‌شد و اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید شانس آنها برای کسب پیروزی برابر آتالانتای ۱۰ نفره بیشتر بود.

کراوچ پس از پایان این بازی در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« من بلافاصله شروع به فریاد کشیدن برای نشان دادن کارت قرمز از سوی داور کردم. او کاملا به سمت توپ حرکت کرد و تکان دادن دستش کاملا مشخص بود.

می‌توانم درک کنم که چرا داور تصمیم گرفت در این صحنه کارت قرمز نشان ندهد اما فکر می‌کنم که دیاز می‌توانست به راحتی به این توپ برسد چون در به دست آوردن چنین توپ‌هایی بسیار ماهر است.»

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)