Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:20:10 GMT

مردم با حضور خود در انتخابات انقلاب را بیمه کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۶۱۳

مردم با حضور خود در انتخابات انقلاب را بیمه کنند

گروه استان‌ها- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اگر در سطوح مدیریت کشور نیز از جنس حاج قاسم سلیمانی استفاده شود، مردم ما دیگر دغدغه‌ و هراسی نخواهند داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اصفهان  ، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در جمع فضلا و ائمه جماعات شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات‌های سرنوشت‌ساز موجب بیمه شدن انقلاب می‌شوند، به گونه‌ای که با انتخابات سال‌های گذشته حرکت رو به رشد انقلاب را سوخت‌رسانی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انقلاب دارای موتور محرکی است که تا به امروز در حال حرکت بوده و چنین فراز و نشیب‌های زیادی را به خود دیده اما توقفی در کار نداشته است. سوخت این موتور پیشرونده انقلاب را مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف تامین کرده‌اند.

وی ادامه داد: امامت و ولایت فقیه به عنوان نخستین مولفه‌های قدرت نظامی مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان خود که در راس آن آمریکا قرار دارد، به شمار می رود و دومین مولفه آن نیز یک ملت همیشه حاضر در صحنه، فداکار و ایثارگر بوده که نظام ما به خوبی از آن برخوردار است‌. این در حالی بوده که تا به امروز وحدت و همدلی نیز به عنوان مولفه سوم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: چهارمین مولفه قدرت نظام ما سطوح دوم و سوم و سطوح میانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که سربازان این نظام هستند و باید از فرمانده معظم کل قوا و امام فرمان بری کنند. اگر مدیران این کشور از جنس سردار شهید قاسم سلیمانی باشند، از دشمن نهراسیده و برای مردم خود خدمتگزاری خالصانه انجام می‌دهند، هر کجا که ما با روحیه انقلابی، جهادی،سربازی، مقاومت و ایستادگی وارد شدیم، در همان‌جا موفق عمل کردیم.

اطلاعیه موتلفه اسلامی درباره ثبت نام دبیرکل حزب در انتخابات 1400 چرا مشارکت بالا در انتخابات برای اقتصاد کشور حائز اهمیت است؟ دومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری| کدام چهره‌ها ثبت نام کردند؟/ در حال بروزرسانی

وی افزود: اگر در سطوح مدیریت کشور نیز از جنس حاج قاسم سلیمانی استفاده شود، مردم ما دیگر دغدغه‌ و هراسی نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام صادقی پیرامون قدرت نظام تصریح کرد: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مقاومت، مدیریت عالی و روحیه انقلابی به جایی می‌رسد که ما برای دشمنان شرط‌گذاری می‌کنیم، به گونه‌ای که اکنون در مذاکرات وین نیز ما در حال شرط‌گذاری هستیم. هرگاه 2 سوی دعوا بر پای میز مذاکره نشستند، آن کسی که بیشتر برای حل و فصل دعوا شرط‌گذاری می‌کند، قدرتمندترین نیز است.

وی بیان کرد: در طول این سده اخیر هیچکس جرات نداشت به سمت آمریکا، نیروهای آمریکا و پایگاه‌های آمریکا حتی یک تیر شلیک کند، اما تصویب لایحه خروج آمریکا از خاک عراق و همین که توانستیم یک تیر به سمت این دشمن شلیک کنیم، نشانه قدرت است و این قدرت از جنس افرادی همچون سردار سلیمانی ایجاد شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با دوری از با بیان تاثیر حضور در انتخابات اظهار داشت: انتخابات و رأی ندادن هیچ مشکلی را بر طرف نمی‌شود، در حالی ‌که با حاضر شدن در انتخابات و رأی هوشمندانه و آگاهانه خود این ذائقه مدیریتی تغییر می‌یابد و چه بسا با این تغییر، ذائقه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم نیز تغییر می‌کند، این در حالی است که هر رای ملت ایران یک تیری به سوی دشمن است.

وی تاکید کرد: امروزه برخی از مدیران ما درد مردم جامعه را احساس نمی‌کنند، بنابراین مدیران کنونی ما باید جای خود را به کسی بدهند که درد مردم را به خوبی بداند و با تمام وجود احساس کند و همچنین اهل خدمت‌گذاری و سربازی به مردم خود باشد.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی خاطرنشان کرد: مردم ما آگاه و روشن هستند و این وظیفه ما است که مردم را به راهی سوق دهیم که در سال‌های آینده شاهد دغدغه‌های کنونی نباشیم و مدیرانی را انتخاب کنیم که باعث تغییر ذائقه‌ها، سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور شوند. بر ما واجب است مدیرانی را انتخاب کنیم که در امتداد رهبری باشند، زیرا مدیری که در مقابل رهبری باشد نمی‌تواند برای نظام ما سربازی کند.

انتهای پیام/167/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقدس جمهوری اسلامی قدرت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود

«لطف‌الله فروزنده» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاهی ویژه در نظام و قانون اساسی دارد؛ نمایندگان مجلس مسائل کشور را مورد بررسی قرار داده و با قانون‌گذاری و نظارت خود، ریل‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی، باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که مردمی و پاک‌دست هستند؛ بنابراین در این راستا مهم‌ترین نقش را مردم بر عهده دارند و این مردم هستند که باید نمایندگانی با این ویژگی‌ها را انتخابات کنند.

فعال سیاسی تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

فروزنده با بیان اینکه حضور در انتخابات حق قانونی مردم و تکلیفی برای آن‌هاست، ادامه داد: حضور پُر شور مردم و انتخاب نمایندگان اصلح باعث می‌شود مجلس کارآمد تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مساله کشور موضوعات اقتصادی است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب شعار سال را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، مجلس هم باید در این راستا گام بردارد. برخی قوانین برای جهش تولید وجود دارد و در برخی زمینه‌ها هم باید قانونگذاری صورت بگیرد.

فعال سیاسی اظهار کرد: در بُعد سیاسی و بین‌المللی هم پس از انجام عملیات دفاعی ایران علیه رژیم صهیونیستی، فضای ویژه‌ای برای ما ایجاد شده است؛ لذا مجلس شورای اسلامی باید ظرفیت‌ها و سیاست‌های لازم را فراهم کند تا دولت‌مردان بتوانند در صحنه بین‌المللی، دیپلماسی فعال داشته باشند.

فروزنده تصریح کرد: امروز در سایه عملیات «وعده صادق» فضای اقتدار و انسجام و وحدت در کشور ایجاد شده که طبیعتاً مجلس شورای اسلامی باید این مهم را تقویت کند.

وی کمک به دولت را از اولویت‌های دیگر مجلس دانست و افزود: علی‌رغم همه چالش‌هایی که از دوره قبل باقی مانده، دولت سیزدهم در حال تلاش و کوشش جهت رفع مشکلات کشور است؛ لذا مجلس آینده باید با دولت همکاری لازم را داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084223 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!