Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از اجرای پروژه هوشمندسازی خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید پورنیک، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در حاشیه نشستی که به منظور بررسی اجرای پروژه خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید و تعاملات دانشجویان با سیستم‌های آموزشی و ارائه دهنده خدمت، نیاز‌های جدیدی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورنیک بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه، راه‌اندازی یک سامانه هوشمند با قابلیت رصد و پایش برای حمایت از فرآیند‌های تحصیلی، آموزشی اجتماعی و کاری دانشجویان است.

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: این پروژه در فاز برنامه‌ریزی، توسعه ساختاری و مدل مفهومی قرار دارد تا این برنامه را پس از بررسی و نیازسنجی عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی خدمات دانشجویی به دلیل حل مشکلات حوزه دانشجویی، رصد و پایش فرآیند‌ها و شرایط اجتماعی، فردی و تحصیلی دانشجویان ضروری است، لذا باید به منظور افزایش بهره‌وری فرآیند‌ها مورد بازنگری قرار گیرد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، این پروژه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و وزارت بهداشت به انجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز رشد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران حمایت اجتماعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران خدمات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با لیست مورد تأیید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)

۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رؤیا غضنفریان)

۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه

۴- داروخانه دکتر حیدری قشم

۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

کد خبر 6083589

دیگر خبرها

  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم