Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:18:27 GMT

پاری سن ژرمن به فینال جام حذفی فرانسه رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۸۴۴

پاری سن ژرمن به فینال جام حذفی فرانسه رسید

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه، تیم‌های فوتبال مون پلیه و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند.

این بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید و برنده آن در ضربات پنالتی مشخص شد.

گل‌های این بازی را ابتدا کیلیان ام باپه ۲ بار در دقایق ۱۰ و ۵۰ برای پاریسی‌ها و لابرد و دلورت در دقایق ۴۵ و ۸۳ برای مون پلیه به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تساوی در ۹۰ دقیقه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ضربات پنالتی و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۵ حریف خود را شکست داد و بار دیگر فینالیست جام حذفی فرانسه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاری سن ژرمن جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی روبروی کاونتری به میدان رفت و در ضربات پنالتی موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد و حریف منچسترسیتی در دیدار فینال شود. 

این بازی در حالی به ضربات پنالتی کشیده شد که شاگردان اریک تن‎‌هاخ با سه گل از حریف پیش افتاده بودند اما دریافت دو گل در دقایق 71 و 80 باعث شد که شرایط برای آنها دشوار شود و گل مساوی هم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به ثمر رسید تا کار به دو وقت اضافه بکشد. 

کاونتری در دقیقه 121 موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند که از سوی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد تا ضربات پنالتی تکلیف تیم پیروز و صعود کننده به دیدار فینال را مشخص کند و این شیاطین سرخ بودند که توانستند در این ضربات به برتری برسند. 

اما اتفاق عجیبی که پس از آخرین پنالتی که توسط راسموس هویلوند به گل تبدیل شد رخ داد این بود که آنتونی در حالی که از خوشحالی به سمت او می‌دوید تا با دیگر بازیکنان یونایتد مشغول شادی شود، رو به بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند کرد و شادی عجیبی را مقابل آنها انجام داد. 

این اقدام او با واکنش بسیاری از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان این ستاره برزیلی را که با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به یونایتد پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند به خاطر این که تیمی که تمام بازیکنانش به اندازه قیمت پرداخت شده برای او نیستند مورد شماتت قرار دادند و حتی او را «گستاخ» خطاب کردند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که هری مگوایر پس از پایان این بازی در ضربات پنالتی و به جای این که مشغول شادی و همراهی با دیگر بازیکنان تیمش برای صعود به فینال شوند، به سمت بازیکنان حریف رفت و با آنها دست داد و عملکرد خوبی که به نمایش گذاشته بودند را تحسین کرد تا نشان دهد که تفاوت زیادی با دیگر هم تیمی‌اش دارد.

دیگر خبرها

  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏