Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:56:01 GMT

هوای تهران امروز قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۸۶۳

هوای تهران امروز قابل قبول است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوا در صبح امروز (پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) در محدوده ‌قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز پنجشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده‌ قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌تدریج با افزایش ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد شدید و در برخی ساعات همراه با رگبار پراکنده شرایط مساعد جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، هرچند احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد و نیز افزایش تولید و غلظت آلاینده‌ ازن و به‌تبع آن کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی پنجشنبه ادامه خواهد داشت و باوجود افزایش حجم ترافیک شامگاهی برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

در صبح روز جمعه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته سبب برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق خواهد شد. حاکمیت ناپایداری جوی در طی روز و افزایش تندی باد و رگبار پراکنده سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند در برخی ساعات بعدازظهر احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده‌ ازن وجود خواهد داشت. شایان‌ذکر است با برقراری شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت جمعه، کاهش غلظت آلاینده‌ها و وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۸ بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۱ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیفیت هوای تهران محیط زیست وضعیت قابل قبول بیشتر مناطق آلاینده ها کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۸ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • امروز هوای تهران پاک است
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • هوای پایتخت قابل قبول شد