Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:37:37 GMT

خانه هلال روستای خیرآباد ایرانشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۱۴۲

خانه هلال روستای خیرآباد ایرانشهر افتتاح شد

محمد رضا کرد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خانه هلال پل ارتباطی است که می‌تواند نقش موثری را در راستای تأمین نیازهای اقشار آسیب پذیر و محرومان ایفا کند و فرصت مناسبی برای خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند و ارائه فعالیت‌های بشردوستانه است.

وی توانمندسازی و تاب آوری آحاد جامعه را فلسفه راه‌اندازی خانه‌های هلال عنوان کرد و افزود: پاسخگویی به حوادث در ساعات اولیه، مدیریت شرایط اضطرای توسط مردم، ارائه آموزش های امدادی، اصول و روش های خدمات داوطلبانه در شرایط عادی و بحرانی در سطح روستا و محلات شهری از اهداف راه اندازی خانه های هلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر خاطرنشان کرد: تامین تجهیزات اولیه امدادی، جذب و آموزش نیروهای داوطلب از اولویت‌های مهم جمعیت هلال احمر ایرانشهر در این مراکز است.

وی بیان کرد: فعالیت خانه‌های هلال در اجرای پروژه‌های حمایتی و درمانی در روستاها و حاشیه‌های شهر موثر است و کیفی بودن تمامی فعالیت‌های خانه‌های هلال از دغدغه‌های اصلی و مهم جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خانه هلال افتتاح طرح سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خانه هلال افتتاح طرح سیستان و بلوچستان خانه هلال افتتاح طرح سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایرانشهر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدعلی کاوسی، بامداد امروز ۶ اردیبهشت در پی سیلاب و بارندگی های شدید استان، گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت. 

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی اظهار داشت: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد