Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:32:03 GMT

انتفاضه جدید جوانان فلسطینی آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۱۹۷

انتفاضه جدید جوانان فلسطینی آغاز شده است

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه دور جدید انتفاضه جوانان فلسطینی آغاز شده است، تصریح کرد: جوانان فلسطینی در دور جدید انتفاضه با موشک های نقطه زن و دوربرد اهداف رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز عید فطر با تبریک و تهنیت حلول ماه شوال و عید سعید فطر و همچنین توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: عید فطر در حقیقت تولدی دیگر برای همه مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به روزه داری مسلمانان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مسلمانان با اطاعت از امر خدای متعال به دعا و مناجات پرداختند، درون خود را پالایش کرده و با توسل به خدای متعال خود را برای ۱۱ ماه دیگر آماده کردند.

امام جمعه رشت با تسلیت شهادت بیش از ۸۰ دختر افغانی به دست کافران و جنایتکاران آمریکایی، بیان کرد: نیروهای آمریکایی آهسته در حال ترک غرب آسیا هستند و دست به جنایت های فجیع می زنند و در چهار دهه انقلاب اسلامی به اثبات رسیده هر کجا آمریکایی ها حضور پیدا کردند جز جرم و جنایت از آنها ندیدیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دور جدید انتفاضه جوانان فلسطینی آغاز شده است، تصریح کرد: جوانان فلسطینی در دور جدید انتفاضه با موشک های نقطه زن و دوربرد اهداف رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

وی به سرگردانی صهیونیست ها در انتفاضه جدید جوانان فلسطینی اشاره کرد و افزود: مقاومت در دنیای اسلام پاسخ داده و افول صهیونیست های غاصب در حال تحقق است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم فلسطین در انتفاضه جدید انسجام بیشتری پیدا کردند، اظهار کرد: امیدواریم زمینه محو زودتر غده چرکین رژیم صهیونیستی در دنیای اسلام فراهم شود.

آیت الله فلاحتی با ابراز نگرانی از فرسایشی شدن گفت وگوهای وین، یادآور شد: نگرانی ما از آن است کسانی که در برجام این همه مسائل را به ما تحمیل کردند دوباره در نشست ها شرکت می کنند؛ بنابراین به همه مسئولان نظارتی کشور هشدار می دهم نشست های وین به برجام های دو و سه منجر نشود، ضمن اینکه بیش از هزار تحریم آمریکا باید برداشته شود.

وی با قدردانی از حضور مردم در مساجد با رعایت شیوه نامه های کامل بهداشتی در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: شیوع ویروس کرونا نباید بهانه ای برای بسته شدن مساجد شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بندگان در مساجد باید خدا را بخوانند و زنان و مردان عبادت کنند، تصریح کرد: نگرانیم بسته شدن مساجد زمینه برای نزول بلای آسمانی شود و این هشدار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز عيد فطر فلسطين جوانان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم

محمد علی صمدی در بخشی از برنامه به افق فلسطین، به بررسی انتفاضه اول، شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری و نتایج آن پرداخته است.

به گزارش مشرق، محمد علی صمدی گفت: «انتفاضه» به معنای نوزایی و بازخیزی است اما به خاطر مسائل مختلف، این واژه عربی به زبان‌های مختلف ترجمه نشده و به همین شکل به کار برده می‌شود.

نخستین انتفاضه، سال ۱۹۸۷ شکل گرفت، واژه‌ای سنگین و مهم که هنوز هم مورد توجه هم رژیم صهیونیستی و هم گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • روایت عملیات وعده صادق از زبان جوانان فلسطینی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری