Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@21:13:07 GMT

برگزیدگان جشنواره ملی «طلیعه بندگی» تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۲۲۳

برگزیدگان جشنواره ملی «طلیعه بندگی» تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشنواره ملی طلیعه بندگی با شرکت بیش از پنج هزار نوجوان پسر تازه به تکلیف رسیده در پنج بخش چراغ راهنما، نشانه‌ها، کتاب خوب، فرمانده مجازی و نورانی‌ترین حضور هم‌زمان با عید سعید فطر به کار خود پایان داد.

در بخش چراغ راهنما در قالب برگزاری نمایشگاه مجازی سه بعدی در رابطه با اصول و فروع دین، مراحل رشد نوجوان، وظایف نوجوانان نسبت به تکلیف و مسأله معاد توضیحاتی داده شد و در آخر از این محتواها آزمون گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نشانه‌ها با تفسیر آیات موضوعی با محورهای اخلاقی، اعتقادی و احکام، در بخش کتاب خوب نیز با معرفی کتاب احکام «ریزه میزه» و در بخش فرمانده مجازی با تبیین مسئولیت اجتماعی دانش آموزان در فضای مجازی و تأثیر گذاری بر فضای مجازی به جای تأثیر پذیری از آن آموزش های لازم ارائه و آزمون برگزار شد.

بخش نورانی‌ترین حضور هم مربوط به حضورشان در جشن اختتامیه بوده که از شبکه‌های امید، هدهد و شاد پخش شده و در این جشن جوایز بر اساس امتیازاتی که از بخش‌های مختلف کسب کرده‌اند به قید قرعه اهدا شده است.

این جشنواره ملی با هدف آموزش احکام و معارف دینی و اعتقادی به تازه مکلفین برگزار و در پایان سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۶۰ کارت هدیه یک ملیون ریالی و ۱۰۰ بسته متبرک آستان مقدس فاطمی به برگزیدگان اهدا شده است.

برگزاری ترتیل خوانی نوجوانان و انعکاس از شبکه‌های شاد و هدهد با بازدید روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر، برگزاری ترتیل خوانی جوانان با پخش از شبکه‌های امید و قم و برگزاری مراسم احیاء نوجوانان با پخش از شبکه‌های شاد و امید از دیگر برنامه‌های واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ بوده است.

این برنامه‌ها با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، وزارت آموزش و پرورش به ویژه شبکه شاد، شبکه‌های امید، هدهد و قم، دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان مدارس صدرا برگزار شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر جشنواره فضای مجازی نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره لاله‌های کرج واقع در پارک شهید چمران مطرح کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص این جشنواره، بزرگترین فرش گل خاورمیانه در کرج با مساحت حدود ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع است.

وی با اشاره به کاشت و به ثمر رسیدن حدود ۵۰۰ هزار گل لاله با ۳۷ واریته و فصلی در این جشنواره، هدف از برگزاری چنین رویدادهایی را افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان دانست و افزود: آشنایی بیشتر با گلهای فصلی و گل لاله و نیز نهادینه شدن فرهنگ گل و گیاه و احترام به طبیعت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فضای سبز کاخ مروارید بیان کرد: با توجه به اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز این مجموعه بر عهده شهرداری است لذا مدیریت شهری می‌تواند برای برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در فصل مناسب در این نقطه از شهر برنامه ریزی کند.

رحیمی ترافیک ایجاد شده در محدوده پارک شهید چمران و گاهاَ اتوبان تهران-کرج-قزوین را از مشکلات جشنواره لاله‌ها عنوان و بیان کرد: با توجه به استقبال و بازدیدهای فرا استانی و نیز بازدید سفیر ونزوئلا و تیم همراه از این نمایشگاه، در حوزه گردشگری و شناساندن کرج می‌توان نقش آفرینی کرد.

وی مطرح کرد: با برنامه ریزی هدفمند و آینده نگری می‌توانیم جشنواره گل‌های داوودی و فرش گل را در مهرشهر کرج و فضای سبز کاخ مروارید داشته باشیم تا دسترسی بهتری برای بازدید کنندگان و همچنین مسافران شهرها و استان‌های مجاور شهر کرج ایجاد شود.

کد خبر 6078747

دیگر خبرها

  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • نامزد‌های بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد