Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه امروز معادلات به نفع جبهه مقاومت پیش می رود و همینه موشک ها و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به هم ریخته است، گفت: پایگاه مردمی مهم ترین پایگاه نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز عید سیعد فطر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با تبریک عید سعید فطر، با بیان اینکه فلسفه روزه گرفتن ماه مبارک رمضان تقوا و خودسازی است که انسان یک ماه با نفس اماره خود مبارزه می کند، اظهار کرد: پایان ماه مبارک رمضان به عنوان عید نامگذاری شده  و این روز، عید بندگی انسان بعد از یک ماه روزه داری و مبارزه با نفس و کسب تقوای الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به اینکه عیدی خداوند متعال در پایان ماه مبارک رمضان، آمرزش گناهان است، یادآور شد: توفیق انجام کارهای نیک، کنترل نفس اماره، کمک به نیازمندان و شریک شدن در شادی و حل مشکل دیگران، عیدی است که خداوند متعال به انسان های روزه دار در پایان ماه مبارک رمضان عطا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی که نماز و روزه انسان، مقبول رضای خداوند قرار گیرد در روح و اعمال انسان متاثر است، ابراز کرد: نمازی که مقبول درگاه الهی باشد بازدارنده انسان از منکرات و فحشا است،انسان در دنیا زندگی می کند به طور طبیعی با دنیا مانوس است و از یاد خدا غفلت می کند و انسانی که روزه می گیرد از این غفلت خارج می شود و تلاش می کند چراغ قبر خود و آخرتش را روشن کند.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: یکی از بدترین عذاب های خداوند متعال که برای برخی ها قایل شده است این است که از یاد خدا غفلت می کنند و به خود فراموشی مبتلا می شوند، به فکر جمع کردن اموال دنیا هستند و لذت های مادی برای آنها هدف می شود و از دنیای آخرت غافل می شوند در حالی که دنیا دار فنا است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خداوند متعال می فرماید به یاد من باشید تا من هم شما را یاد کنم، ابراز کرد: دعا اوج احساس نیاز و بندگی در برابر خداوند متعال است، دست نیاز به سوی خداوند متعال برداریم که خداوند رئوف و مهربان،آمرزنده و بخشایشگر است و از خدا بخواهیم توفیق دهد که در مسیر بندگی قرار گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره وضعیت جهان اسلام در شرایط کنونی، بیان کرد: شهادت دانش آموزان معصوم مدرسه سیدالشهدا(ع) در افغانستان مصیبت بزرگی است، اگر در اروپا یا آمریکا چنین اتفاقی می افتد تبلیغات گسترده آنها، دنیا را فرا می گرفت و از مظلومیت کودکان می گفتند اما چون بانیان جنایت دست پرورده خودشان هستند نسبت به آن سکوت می کنند.

 

وی  تصریح کرد: جنایتهایی که در عراق،یمن، فلسطین و سوریه انجام می دهند مسکوت می گذارند در حالی که دم از حقوق بشر می زنند، گاهی برای مظلومیت یک حیوان زبان بسته اشک تمساح می ریزند ولی برای قتل عام مردم بی گناه، زنان بی دفاع و کودکان معصوم هیچ عکس العملی نشان نمی دهند چون می خواهند نا امنی در جهان اسلام وجود داشته باشد.

 

امام جمعه ایلام گفت: امروز آمریکا ناگزیر شده از افغانستان برود و می خواهد جنایتهایی انجام دهد که مردم فکر کنند اگر آنها در این کشور حضور داشته باشند  امنیت آنها حفظ شود، حادثه تلخ تر، آنچه که در فلسطین اتفاق می افتد، مردم روزه دار فلسطین که به خانه خدا پناه برده اند تا اقامه نماز کنند مورد خشونت اشغالگران قرار گرفته اند، اشغالگران جنایتهای خود را گسترش داده اند و با زور صاحب خانه را بیرون کرده و به تملک خود در می آورند و هیچ رسانه ای در آمریکا و اروپا مدافع این مظلومان نمی شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه البته آنان در محاسبات خود دچار اشتباه شدند، یادآور شد: تصور می کردند که اگر برخی از سران مرتجع خودفروخته وابسته به استکبار، چراغ سبز نشان دهند و با رژیم اسرائیل ارتباط برقرار کنند، می توانند سرنوشت جهان اسلام را تغییر دهند اما بدانند انقلاب اسلامی معادلات آنها را به هم ریخته است.

 

وی ابراز کرد: آنها شعار نیل تا فرات و معامله قرن را مطرح کردند که متولد نشده سقط شد، امروز نقش انقلاب ما در منطقه ای به گونه ای شده است که رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه دست تسلیم را بالا بردند و در مقابل حزب الله شکست خوردند، به غزه حمله کردند اما مقاومت در جنگ ۲۲ روزه نیز آن ها را مجبور به شکست و عقب نشینی کرد.

 

امام جمعه ایلام افزود: امروز صدا آژیر خطر در سراسر رژیم اشغالگر قدس با موشک های نقطه زن جبهه مقاومت به صدا درآمده است و گنبد آهنین آنها نتوانست بازدارنده باشد و مردم آنها به پناهگاه ها پناه بردند، برای اولین باری است که در درون رژیم اشغالگر قدس، فلسطینی های ساکن در شهرهای اشغال شده به خیایان آمده اند و به جمع مقاومت ییوسته اند، مقاومتی که با سنگ شروع شد امروز با موشک نقطه زن در برابر رژیم اشغالگر قدس قرار می گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه امروز معادلات به نفع جبهه مقاومت پیش می رود و همینه موشک ها و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به هم ریخته است، یادآور شد: امروز همه گروه های مقاومت وحدت پیدا کرده اند و به نفع مظلومان فلسطین وارد عمل شده اند، امروز آزادیخواهان دنیا در نیویورک بر علیه جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند.

 

وی تصریح کرد: روند پیش رو، مژده از بین رفتن هر چه سریع تر رژیم اشغالگر قدس را به ما می دهد و امید است که هر چه زودتر نمازگزاران به زیات مسجد الاقصی بروند و در آنجا اقامه نماز عید به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

 

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات برای ما ارزشمند و تاثیرگذار است، گفت: مهم ترین پایگاه انقلاب پایگاه مردمی است، دشمن تلاش می کند مردم را دل سرد کند تا پای صندوق های رای حاضر نشوند، دشمن هیچگاه دستاوردهای ما را تبلیغ نمی کند، بلکه دنبال برجسته کردن مشکلات است مراقب باشیم که فریب دشمن را نخوریم شیطان بزرگ دشمن ماست.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد با انتخاب افرادی که می توانند از توان و ظرفیت درونی استفاده کرده و مشکلات را حل کنند در انتخابات شرکت کنیم، نخبگان جامعه، علما و اصحاب رسانه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش آفرینی کنند و مراقب باشیم برخلاف ادب و اخلاق اسلامی عمل نکنیم.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندگی مظلوم عید فطر فلسطین حجت الاسلام کریمی تبار رژیم اشغالگر قدس ماه مبارک رمضان امام جمعه ایلام رژیم صهیونیستی خداوند متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است