Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:56:26 GMT

ژاوی: بند ملحق شدن به بارسا در قراردادم وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۵۸۷

ژاوی: بند ملحق شدن به بارسا در قراردادم وجود ندارد

در روزهایی که خبر اخراج کومان از بارسا و جانشینی ژاوی به گوش می رسید باشگاه السد قطر قرارداد این مربی جدید را تمدید کرد تا معادلات پیش بینی شده اشتباه از آب در آید.

به گزارش "ورزش سه"، طبیعی است ژاوی به خاطر تمدید قراردادش از سوی باشگاه السد خوشحال باشد به این خاطر که نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قابل دفاع نبوده است و در نهایت تیم از صعود به مرحله ی یک هشتم نهایی بازی ها باز مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی بعد از تمدید قراردادش از سوی باشگاه السد گفت: احساس افتخار می کنم که قرار است دو فصل دیگر به کار خود در تیم السد ادامه دهم. باید به خاطر چنین حمایتی از باشگاه تشکر کنم و ما در آینده برای دست یابی به موفقیت های بیشتر برنامه ریزی و تلاش خواهیم کرد.

 

از ژاوی پرسیده شد آیا بندی در قرارداد او وجود دارد که طی قرارداد با السد در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه بارسا می تواند دوحه را ترک کند؟ او در پاسخ این چنین گفت: این درست نیست. چنین بندی در قرارداد من وجود ندارد. دو فصل دیگر با السد قرارداد دارم و به این قرارداد احترام می گذارم. ما برای تمدید قرارداد مذاکره کردیم و ایده هایی برای اجرایی کردن این قرارداد در نظر داریم و طبیعتا باید این مذاکره و این ایده ها برایم قابل احترام باشد.

او هم چنین در ابتدای مصاحبه اش گفت: من و السد موفقیت زیادی را با هم به دست آوردیم. گل زدیم و در بازی های مختلفی پیروز شدیم. و همه ی ما به این موفقیت ها افتخار می کنیم. (ژاوی ابتدا بازیکن السد بوده است و بعد از آویزان کردن کفش ها هدایت این تیم را برعهده گرفت.)

قطر السد ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی