Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:37:54 GMT

مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۷۵۲

مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند و برای جلب اعتماد مردم بهتر است کاندیداهای ریاست جمهوری تیم‌های اقتصادی خود را همراه با برنامه‌ها به مردم معرفی کنند.

یحیی آل اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت فعلی جامعه در مواجهه با انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: در حال حاضر اکثر مردم با مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی در گیر هستند؛ زیرا درآمد حدود ۵۰ میلیون نفر هیچ تناسبی با هزینه‌های آنها ندارد و با تورم ۴۰ درصدی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر علیرغم اقدامات مثبت دولت، همواره در عرصه‌های تولید، حجم نقدینگی، صندوق‌های بازنشستگی، صادرات و واردات اقتصادی مشکلات فراوانی وجود دارد. مهمترین مشکل طبقه متوسط جامعه مسائل اقتصادی است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: کاندیداهایی که قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کنند، ضمن شناخت کامل نسبت به موضوعات مختلف در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باید راهکار عملی هم جهت رفع مشکلات ارائه کند.

آل اسحاق یادآور شد: متأسفانه مردم اعتمادی نسبت به کاندیداها جهت رفع مشکلات خود ندارند؛ برای ایجاد انتخاباتی پرشور نیاز است اعتماد مردم به ویژه در عرصه‌های اقتصادی جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند و برای جلب اعتماد مردم بهتر است کاندیداهای ریاست جمهوری تیم‌های اقتصادی خود را همراه با برنامه‌ها به مردم معرفی کنند.

کد خبر 492902

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ریاست جمهوری اصول گرا اصلاح طلبان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان تشکل‌های مردمی مرتبط با موضوع جمعیت با دبیراجرایی جایزه جوانی جمعیت دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار با جضور موسوی پناه مدیر کل هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیر برگزاری رویداد کانون‌های فرهنگی و مساجد و حجت الاسلام رنجبر دبیر تشکل‌های فراگیر تبلیغ، حجت الاسلام رضا رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده و مسئول بخش سازمان‌های مردم نهاد جایزه ملی جمعیت و خانم ارشادی از بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

ارشادی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: راه اندازی قرار گاه سبحان برای آموزش و تقویت زیر ساخت‌های فرزند آوری و بسترسازی‌های مناسب برای رشد جمعیت، حمایت مالی از مشکلات ناشی از درمان ناباروری زوجین و نیز حمایت از خانواده‌ها تا ۲ سال درخصوص تامین پوشاک و تغذیه نوزادان از جمله اقداماتی است که ما در موسسه آبشار عاطفه‌ها در حال انجام آن در سراسر کشور هستیم.

در این دیدار حجت الاسلام احسان رنجبر گفت: الحمدلله ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و روحانیت به عنوان به عنوان مرجع و نهاد اجتماعی مورد وثوق جامعه می‌توانند در این زمینه نقش فعال و موثری داشته باشند.

وی افزود: قریب به ۴۰۰ گروه تبلیغاتی در این زمینه درحال فعالیت هستند و یکی از اصلی‌ترین اهداف این گروه ها، مردمی سازی تبلیغات در نشر و بسط گفتمان سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت است.

درادامه این دیدار زهرا سادات موسوی پناه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی در مساجد گفت: مساجد هنوز هم می‌توانند به عنوان مرجع و پایگاه اجتماعی بسیاری از معضلات اجتماعی درد‌ها و آلام جامعه را تسکین بخشند و هنوز قدرت و مرجعیت مساجد را کمتر مرجع اجتماعی داراست.

وی افزود: امیدوارم دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت بتواند به صورت مستمر فضایی ایجاد کنند تا بستر‌های لازم برای رشد جمعیت در طول سال با هدف تسهیل برای خانواده و فرزند آوری صورت گیرد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات