Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر رأی ملت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه نماز عید فطر ضمن دعوت همه مردم به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار کرد: حضور پر شور مردم پای صندوق های انتخاباتی و هر رأی آن‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن می خواهد مردم را از نظام دلسرد کند در صورتی که ملت ایران محکم پای آرمان های خود ایستاده و آن‌ها در 28 خرداد ماه پای صندوق های رأی حاضر می شوند و فرد اصلح را انتخاب می کنند.

 امنیت و آرامش کشورمان مرهون تلاش مدافعان و خون شهدای حرم است

محی الدینی ضمن محکوم کردن جنایت اخیر صهیونیستی گفت: امنیت و آرامش کشورمان را مرهون تلاش های مدافعان و شهدای حرم به ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: امروز دیپلماسی و میدان هر دو باید در کنار هم باشد اگر میدان دفاعی، مقاومت، امام و نیروی های امنیتی کشور ما نبودند شاید کشور ما هم دچار همین کشت و کشتار می‌شد.

حفظ آبروی افراد در فضای مجازی

امام جمعه مهریز گفت: در انتخابات شورای اسلامی که افراد شناخت کامل از یکدیگر دارند آبروی یکدیگر را در فضای مجازی حفظ کنید.
محی الدینی ادامه داد: افراد برای تصاحب یک کرسی با آبروی یکدیگر بازی نکنند چرا که حفظ حرمت آبروی مؤمن از خانه خدا بالاتر است.
وی یاد آوری کرد: در فضای مجازی با فرستادند چند کلمه حرف و عکس برای رسیدن به منافع شخصی با آبروی نظام و شهدا بازی نکنیم.
امام جمعه مهریز گفت: وحدت و یکپارچگی مردم و در کنار آن‌ها مسئولین به عنوان خدمت گذارشان کارهای بزرگی انجام می‌شود.
 

صندوق بازنشستگی فولاد کشور به تعهدات خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز عید سعید فطر عید گفت: مهم ترین مسئله جهان اسلام، مسئله فلسطین است. مردم قدس و کرانه غربی در این ایام به این نتیجه رسیده اند که دیگر جای هیچ مماشاتی برای رژیم حرام زاده صهیونیستی نیست و باید با مبارزه و مقاومت مسلحانه امروز در مقابل این رژیم مقاومت کنند، لذا موشک باران شهرک صهیونیست ها از دوشنبه آغاز و این مژده رابه همه مسلمین خواهد داد که به فضل اللهی همانگونه که امام امت فرمودند من قاطعانه می گویم حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز و وقفه نخواهد داشت و با نابودی این رژیم حرام زاده خون همه مدافعین حرم و در راس آن خون سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به ثمر خودهد نشست.

وی در ادامه افزود: مهم ترین مسئله امروز جامعه اسلامی ما مسئله انتخابات است. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمود حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر(عج) باشد اهمیتش بیشتراست لذا حفظ نظام از اوجب واجبات است. اصل حضور در انتخابات یک عبادت سیاسی و یک واجب شرعی و انتخاب اصلح وظیفه همگانی است.

سعادت فر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دولتی باید شکل گیرد که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان لبریز از امید و معتقد به توانمندی های داخلی باشد. امروز برخی از افراد خود را مافوق قانون و نظام می دانند و می گویند اگر ما تائید صلاحیت نشویم در انتخابات شرکت نمی کنیم، قهر می کنند، حمایت نمی کنند، اینها بدانند اولا حضرت امام فرمود تمکین نکردن به نظر

شورای نگهبان مخالفت با اسلام است و ثانیا اینها بدانند که اراده ضعیف ایشان در برابر اراده قوی مردم مومن، متدین و انقلابی بسیار ضعیف و مردم متدین و انقلابی ایران براساس نظر شورای نگهبان به کاندیدای اصلح رای و با رای قاطع خود دولتی جوان وانقلابی را بر سر کار خواهند آورد.

امام جمعه بافق در پایان در حوزه مسائل مربوط به شهرستان نیز اظهار داشت: مطابق با تعهدات مندرج در ابلاغیه 16 بندی وزیر سابق تعاون و در قالب تفاهم نامه ای که با مردم شهرستان صورت گرفت یکی از تعهدات صندوق بازنشستگی فولاد کشور آن است دو نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران باید از مردم مومن، متدین و بومی دارالشجاعه بافق باشد که متاسفانه در این تعهد به یک نفر عمل اما نفر دوم هنوز تحقق پیدا نکرده لذا خواست عمومی مردم بافق این است که در اسرع وقت نسبت به انتصاب نفر دوم بومی در هیئت مدیره شرکت سنگ آهن اقدام شایسته به عمل آید.

شرکت در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک این روز به عموم همشهریان ومردم روزه داروقبولی طاعات و بابیان اینکه  روز عید فطر تجلی همین فطرت فرمان‌برداری از خداوند است، تاکید کرد: هر فرد روزه دار این فطرت را به برکت ماه مبارک رمضان پیدا نموده و بایستی آن را حفظ نماید.

امام جمعه بهابادعید فطر را جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی دانست وافزود : ماه رمضان، ماه عبادت، ماه بهار قرآن در بهار طبیعت به پایان رسید خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد برحضورپرشکوه مردم درانتخابات 1400 تاکید کرد و افزود : شرکت در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.

خطیب جمعه بهاباد بااشاره به اینکه انتخابات حق تعیین سرنوشت منطقه، استان و کشور است و هدیه الهی است که خداوند به ما عطا کرده که باید با انتخاب فرد اصلح خدمت بزرگی را انجام دهیم بیان داشت : شرکت در انتخابات حفظ آبروی ایران است.

وی بابیان اینکه فرهنگ دشمن فرهنگ استبثاع است افزود : فرهنگ دشمن فرهنگ استبثاع است زیرا امروز تمام کشورهای دنیا چشم به صندوق‌های رأی در ایران دوخته‌اند و از هیچ تلاشی برای کمرنگ کردن حضور مردم در این رویداد فروگذار نکرده‌اند.

نماز عید سعید فطربا هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت محدود برگزار شد و مسئولان بهداشت و ستاد کرونا نیز ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی بودند.

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز و همچنین مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

همچنین پایگاه هایی از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل اقامه نماز عیدفطر برپا شده است.
انتهای پیام /الف

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز عید فطر استان یزد بهاباد بافق مهریز خبرگزاری فارس چاوشیان عبدالهی اخوان امام جمعه نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد