Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رایان تفضلی که در بازی آخر تیمش با ارسال دو پاس گل جزو بهترین بازیکنان میدان بود در این پست مشخص نکرده که به چه منظور یه ایران مسافرت می‌کند اما ممکن است او نیز در میان دعوت‌شدگان به تیم ملی باشد.

پست اینستاگرامی او، تصویری از این مدافع بلند قامت است که اموجی هواپیما و پرچم ایران را در خود دارد و همین موضوع سبب شده تا شایعاتی پیرامون این بازیکن شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران تیم‌های مختلف و به خصوص پرسپولیسی‌ها برای حضور تفضلی در تیم خودشان گمانه‌زنی می‌کنند اما احتمال دارد سفر وی به ایران، برای اتفاق ویژه تری باشد.

تفضلی در دوران کارلوس کی‌روش مورد توجه سرمربی پرتغالی برای تیم ملی بود اما یک مصدومیت سبب شد تا حضور این بازیکن در تیم ایران هرگز رخ ندهد ولی حالا احتمال دارد مدافع شاغل در چمپیونشیپ، یکی از دعوت شدگان توسط دراگان اسکوچیچ باشد و سورپرایز فهرست تیم ملی لقب بگیرد. هرچند که تاکنون هیچ خبر رسمی ای در این خصوص منتشر نشده است.

رایان تفضلی بازیکن این فصل ویکامب واندررز بود که دو روز پیش سقوط به سطح سوم انگلستان قطعی شد و باوجود پیروزی بزرگ، نتوانست در چمپیونشیپ بماند. اما رایان هنوز یک سال دیگر با این تیم انگلیسی قرارداد دارد و باتوجه به درخشش در فصل گذشته، بعید است که مقصدش برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ ایران باشد.

نکته مهم این که حتی وی در صورت دعوت، از یک جایگاه ثابت در تیم ملی برخوردار نخواهد بود چرا که مدفعانی چون مرتضی پورعلی گنجی، سیدمجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و… گزینه‌هایی جدی برای حضور در ترکیب اصلی هستند.

فوتبال ایران این فصل در چمپیونشیپ، سامان قدوس را هم داشت و حالا شاید در لیست جدید تیم ملی یک بازیکن سابق هال سیتی و ساوتهمپتون که ۲۹ سال دارد هم قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رایان تفضلی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت