Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@19:07:37 GMT

انگشتر رهبری زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۴۱۹۶

انگشتر رهبری زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد

در آخرین قسمت از مجموعه مرم ماه ویژه برنامه عقیق در ماه مبارک رمضان، سرنوشت انگشتر متبرک مقام معظم رهبری که راحله امنیان مجری رسانه ملی به مجموعه عقیق اهدا کرده و قرار بود تا صرف آزادسازی زندانیان شود مشخص شد.

انگشتر متبرک رهبری که اختصاص به آزادسازی زندانیان پیدا کره بود، به فردی که بالاترین مبلغ پیشنهادی را در جهت آزادسازی زندانیان اعلام داشت، اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از زمان اعلام فراخوان برای پویش آزادسازی زندانیان به واسطه انگشتر متبرک مقام معظم رهبری، پیشنهادات بسیاری به مجموعه عقیق رسید و نهایتاً این انگشتر به مجموعه بیمه تجارت نو که پیشنهاد ۱۱۰ میلیون تومانی را ارئه داده بود، اهدا شد.

در آخرین قسمت از ویژه برنامه مردم ماه راحله امینیان که این انگشتر را به جهت استفاده در امور خیر به مجموعه عقیق هدیه کرده بود، اظهار داشت: این هدیه بزرگ‌ترین هدیه زندگی من بود ولی بسیار خوشحالم که در این راه استفاده شد و حتی ذره‌ای از کاری که کردم پشیمان نیستم.

وی در ادامه افزود: از روزی که مهمان برنامه مردم ماه و مجموعه عقیق شدم تا امروز اتفاقات بسیار خوشایندی برای من رخ داده و حتی یک نگین شرف الشمس و چفیه متبرک مقام معظم رهبری با واسطه‌های مختلف به دستم رسیده است.

در برنامه پایانی مردم ماه، این انگشتر متبرک به ابراهیم غلامی، نماینده مجموعه بیمه تجارت نو اهدا شد. همچنین در این برنامه چک به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان تحویل مجموعه عقیق شد که این مبلغ به آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرده و گزارش آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

به گفته ابراهیم غلامی در برنامه مردم ماه، این انگشتر به مجموعه موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آزادسازی زندانیان انگشتر متبرک مجموعه عقیق مردم ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان

محمد رضا فتوحی با حضور در زندان شهرستان اردکان و دیدار با مصطفی عابدی مبلغ هفت میلیون تومان را به نمایندگی از نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) شهرستان اردکان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

فتوحی که نماینده نمازگزاران نیکوکار و نیک اندیش مسجد حضرت خدیجه (س) که به تازگی افتتاح شده است هدف از این اقدام را خشنودی خداوند متعال و کمک به بازگشت انسان‌های در بند بیان نموده و در این خصوص گفت: این مبلغ توسط نمازگزاران این مسجد در قالب پویشی تحت عنوان (مهر فاطمی) جهت مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان
  • کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد