Web Analytics Made Easy - Statcounter

شلیک گاز اشک‌آور از سوی نیروهای پلیس به سمت معترضان خارج از ورزشگاه، در آستانه دیدار تیم‌های جونیور کلمبیا و ریورپلاته آرژانتین در جام لیبرتادورس، بازیکنان و کادرفنی دو تیم را به دردسر انداخت.

 تظاهرات خشونت آمیز در اعتراض به طرح مالیاتی کشور کلمبیا که در حال حاضر لغو شده، طی دو هفته اخیر شدت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر تلویزیونی ابتدایی حاکی از آن بود که به دلیل جریان داشتن اعتراضاتی مشابه خارج از ورزشگاه روملیو مارتینز در شهر بارانکیا کلمبیا، آماده سازی و گرم کردن بازیکنان ریورپلاته در چمن ورزشگاه پیش از آغاز بازی نیمه‌کاره رها شد و علاوه بر این، بازیکنان حاضر در زمین  دچار سوزش شدید از ناحیه چشم و مشکل تنفسی شدند و صدای انفجارهای مهیب و آژیر خطر از فضای بیرونی ورزشگاه به گوش می‌رسید.

شهر بارانکیا در ماه جولای نیز میزبان فینال جام لیبرتادورس خواهد بود.

دیگر بازی جام لیبرتادورس مابین اتلتیکو ناسیونال و ناسیونال اروگوئه در شهر پریرا کلمبیا نیز به دلیل اعتراضات یک ساعت به تعویق افتاد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کُنمبول) به منظور حصول اطمینان از اینکه اعتراضات دیدارهای فوتبال را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد، هفته گذشته بازی‌ها از کلمبیا به پاراگوئه و اکوآدور منتقل کرد.

با این حال، باتوجه به اینکه کوپا آمریکا قرار است ماه آینده به میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین برگزار شود، حوادث روز گذشته(چهارشنبه) به طور خاص کنمبول را نگران کرده است.

کلمبیا از ۱۵ دیدار از جمله فینال قدیمی‌ترین تورنمنت بین المللی جهانِ فوتبال میزبانی خواهد کرد؛ دیدار فینال قرار است دهم جولای در بارانکیا برگزار شود./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه این هفته باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان آرسنال باشد و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی راهی مرحله بعدی شود. 

این دو تیم در بازی رفت که به میزبانی آرسنال و در ورزشگاه امارات برگزار شد به تساوی 2-2 رسیدند و حالا تکلیف تیمی که در بین چهار تیم برتر این مسابقات قرار خواهد گرفت در بازی برگشت مشخص خواهد شد و همین حساسیت این دیدار را افزایش داده است. 

کیمیش در گفت‌وگو با روزنامه بیلد درباره بازی برابر آرسنال اظهار داشت: «بازی با آرسنال کاملا با بازی برابر کلن متفاوت خواهد بود. ما این موضوع را در بازی رفت هم به خوبی دیدیم که آنها تسلط بسیار زیادی به توپ و میدان در جریان این بازی داشتند. 

ما بیشتر روی ضد حملات تکیه داشتیم. چهارشنبه هم نمی‌توانیم بازی را در تمام 90 دقیقه کنترل کنیم. اما برداشت من این است که مالکیت توپ بیشتری خواهیم داشت و سعی می‌کنیم قدرت خودمان را نشان دهیم. ما در واقع این فصل بازی‌های خوبی داشتیم که از ضدحملات سریع استفاده کردیم و بازیکنان لازم برای این تغییر فاز دفاع به حمله را داریم.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!