Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز پنجشنبه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در جریان روند نام نویسی داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی در سومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در تالار وزارت کشور حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: تا دیروز ۱۳۰ نفر ثبت نام شدند.

رحمانی فضلی ضمن تشکر از داوطلبانی که نظم را رعایت کردند گفت: امیدوارم این همکاری تا آخر انتخابات از طرف همه نامزدها و ستادهای آن ها رعایت شود. ما هیچ وقت در مواجهه با این شرایط نبودیم و شرایط فعلی مستلزم همکاری همه است.

وزیر کشور ادامه داد: هماهنگی های لازم بین همه دستگاه ها هست و تا امروز مشکل خاصی نداشتیم؛ هم هیئت های اجرایی و هم هیئت های نظارت و دستگاه هایی که وظیفه نظارت را برعهده داشتند وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند.

او ادامه داد: همکارهای امنیتی از ۴ ماه قبل مولفه های موثر بر انتخابات را رصد کردند و فضای امنیتی بر اجرای انتخابات حاکم است.

وزیر کشور عنوان کرد: از الان تا انتهای خرداد همکاری های ما با رسانه ها جدی‌تر خواهد شد؛ با توجه به فضای کرونایی احتمالا محدودیت هایی برای تبلیغات نامزدها قائل خواهیم شد و تلاش می کنیم حداقل محدودیت و حداکثر تاثیر در کار باشد؛ امیدواریم رسانه ها با خلاقیت و ابتکار این فضا را پوشش دهند و کامل کنند.

او همچنین گفت: از هر نوع پیشنهادی که از طرف رسانه ها ارائه شود و بتواند موضوع مشارکت را پوشش دهد استفاده خواهیم کرد؛ از احزاب و ستادهای انتخاباتی نامزدها خواهشمندیم در رعایت دستورالعمل ها نهایت تلاش را بکنند.

رحمانی فضلی در خصوص اقدام درباره مصوبه شورای نگهبان در خصوص شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: هم ما و هم شورای نگهبان قانونی عمل کردیم. شورای نگهبان بنا بر ابلاغیه سیاست های کلی انتخابات شرایطی را لحاظ کرده که متولی اکثر آن ها خود شوراست و متولی سه مورد آن وزارت کشور است.

او‌ پایان گفت: مشکلی با شورای نگهبان نداریم و هماهنگی های لازم در حال انجام است و مدارک را دسته بندی شده در اختیار شورای نگهبان قرار می دهیم؛ باید با تدبیر و هماهنگی این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات شورای نگهبان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با اشاره به اینکه توقف و به‌حاشیه‌بردن هواداران تداوم جنگ در اوکراین لازم و ضروری است اعلام کرد که «در صورت پیروزی طرفداران صلح، نه هواداران جنگ در انتخابات ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر، درگیری‌ها در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

اوربان معتقد است که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند «تصمیمات نظامی در اروپا می تواند کند شود، متوقف شود یا حتی لغو شود.»

وی جو بایدن، رییس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نامزد جنگطلب» و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری را «نامزد صلح‌طلب» توصیف کرد و دراین‌باره گفت: انتخابات دیگری در آمریکا برگزار می شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. اگر نامزد صلح‌طلب پیروز شود، ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر مجارستان در پایان گفت: بنابراین پس از این دو انتخابات، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا قدرت را به دست بگیرند و سپس می‌توانیم جنگ را تا پایان سال پایان دهیم.

کد خبر 6086324

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان