Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@15:34:56 GMT

آتش سوزی در کمپ معتادان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۴۳۸۹

آتش سوزی در کمپ معتادان

به دنبال بروز یک آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بهزیستی خراسان رضوی آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد مشهد را عمدی اعلام کرد و از تحت تعقیب قرار گرفتن و دستگیری برخی از متهمان خبر داد.

به دنبال بروز یک آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مردم شریف خراسان رضوی می‌رساند، سه‌شنبه شب مورخ ۲۱ اردیبهشت، تعدادی از معتادان متجاهر کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ امید آزادی در مشهد، در ایجاد زمینه‌چینی برای شورش و فرار از این مرکز، یک آتش‌سوزی برنامه‌ریزی شده و عمدی در مرکز به راه انداختند که بلافاصله مراتب از طریق مسؤولان مرکز به اطلاع آتش‌نشانی، کلانتری، مسؤولان دادستانی، شورای هماهنگی مواد مخدر و بهزیستی رسید و اقدامات اطفای حریق آغاز شد.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، متأسفانه در این حادثه یک نفر در صحنه و ۲ نفر پس از انتقال به بیمارستان جان باختند و ۲۳ نفر دیگر از مجروحان حادثه در مراکز درمانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و معاونت پیشگیری و مسؤول حراست بهزیستی استان، به محض اطلاع از وقوع حادثه، به محل رفتند و تا سحرگاه، همراه با تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و مقامات قضائی و قانونی در محل بودند.

علاوه بر اکیپ‌های اورژانس و آتش‌نشانی، معاون دادستان مشهد، قاضی ویژه جنایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مقامات پلیس مشهد و نیرو‌های امنیتی نیز در محل حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند.

بررسی پیرامون علل ایجاد حادثه توسط مقامات قضائی و قانونی ادامه دارد و تاکنون برخی افراد به ظن عامل بودن در این حادثه، بازداشت شده‌اند.

بهزیستی خراسان رضوی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه اسفبار، بررسی موضوع را با همکاری نهاد‌های قضائی و قانونی ادامه می‌دهد و با تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی کامل‌تری انجام خواهد شد./خبر آنلاین 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس