Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:28:39 GMT

خواننده ماکان بند بازیگر شد+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۴۴۴۰

خواننده ماکان بند بازیگر شد+ جزئیات

امیر مقاره خواننده گروه «ماکان بند» به عنوان جدیدترین بازیگر سریال «جزیره» مقابل دوربین رفت.

به گزارش ایمنا، سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در جزیره کیش در حال تصویربرداری است و امیر مقاره جدیدترین بازیگری است که مقابل دوربین رفته است.

مقاره خواننده جوان گروه ماکان بند است که برای اولین بار بازی در یک مجموعه نمایشی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز محمدرضا فروتن به عنوان بازیگر محوری سریال مقابل دوربین رفته بود. دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

سریال جزیره به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و یک درام اجتماعی است که جدیدترین سریال سیروس مقدم محسوب می‌شود.

جزیره به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری قرار است در سال جاری به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: پیام حسین سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست: عرفان بهکار، سرپرست گروه تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: نادر اژدری.

کد خبر 493184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیروس مقدم سریال جزیره موسیقی موسیقی پاپ موسیقی ایرانی موسیقیدان ایرانی هنرمندان موسیقی آلبوم موسیقی موسیقیدان خواننده ايراني خواننده پاپ ماکان بند فیلم ماکان بند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل دوربین عکاسان شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد.

به گزارش فارس، دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی به تیم نفت آبادان در اقدامی عجیب و زننده مقابل دوربین عکاسان ورزشی شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد! این رفتار از یک بازیکن حرفه ای مقابل عکاسان کاملا زننده و غیراخلاقی محسوب می شود حتی اگر به شوخی چنین رفتاری را انجام داده باشد. اسماعیلی فرد در بازی رفت یک گل به خودی زده به پرسپولیس زده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • ناخدا ؛ ماکان باند