Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:49:04 GMT

جنازه کودک 2 ساله در استخر کشاورزی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۴۴۹۳

جنازه کودک 2 ساله در استخر کشاورزی کشف شد

کودک 2 ساله خارجی در بوشهر به کام مرگ فرو رفت.

رئیس مرکز بهداشت جامع سلامت تنگ ارم از غرق شدن کودک ۲ ساله افغان در استخر کشاورزی یکی از روستاهای بخش ارم شهرستان دشتستان خبر داد.

یعقوب ارمی رئیس مرکز بهداشت جامع سلامت تنگ ارم بعدازظهر روز گذشته بیان کرد: پسر بچه ۲ ساله از اتباع افغان در استخر آب کشاورزی روستای دهرود در بخش ارم غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: عصر امروز این کودک هنگام بازی به داخل استخر ذخیره آب سُر می‌خورد و بی احتیاطی و آشنایی نداشتن به فنون شنا باعث غرق شدن این کودک می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت جامع سلامت تنگ ارم عنوان کرد: تلاش پرسنل درمانی این مرکز سلامت برای احیای این کودک بی نتیجه ماند.

دهرود یکی از روستاهای بخش ارم در شهرستان دشتستان است./تهران نیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در شیکاگو

وقوع تیراندازی جمعی در شیکاگو آمریکا به مرگ یک کودک و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر منجر شد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهر شیکاگو در آمریکا، دست کم یک کودک ۸ ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس محلی، این تیراندازی در منطقه پرجمعیت «ساوت ساید» رخ داد و قربانی ۸ ساله پس از اصابت گلوله به سرش جان باخت. همچنین به گفته پلیس، دو کودک یک و هفت ساله نیز پس از اصابت چندین گلوله به شدت زخمی شده و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود که قربانیان بیرون از محل یک میهمانی خانوادگی جمع شده بودند و شاهدان عینی، از مشاهده یک خودروی مشکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه و سپس اقدام به تیراندازی خبر داده‌اند. پلیس همچنان در حال تحقیقات است و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • ببینید| لحظه نجات کودک ۲ ساله در حالی که یخ زده بود
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴۸ واحد متخلف در منطقه ثامن در طرح سلامت نوروزی
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • نایب رئیس انجمن تغذیه ایران بیان کرد؛ چرخه معیوب سیاستگذاری سلامت و امنیت غذایی