Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان پس از اقامه نماز عید فطر در میدان امام(ره) در محکومیت حملات صهیونیست‌ها به غزه و افغانستان در تجمعی خودجوش به این حوادث اعتراض کردند.

در این تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات منا الذله، نابودی اسرائیل بر مردمان یقین شد و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خشم خود را نسبت به این اقدام رژیم صهیونسیتی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این تجمع نیز بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان قرائت شد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ»

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

سلام خدا بر پاره تن اسلام، قدس شریف اولین قبله‌گاه مسلمین جهان.

درود خدا بر  مردم مظلوم و مقاوم فلسطینی.

و سلام و درود بیکران الهی بر رهبران و روان پاک شهیدان مقاومت

مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، لکن دشمنان همیشگی امت اسلام همت گمارده تا قدس شریف را در اذهان عموم مسلمین جهان کمرنگ نمایند! حاشا و کلا!

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

امت همیشه در صحنه ایرانی و مسلمان به تاسی از پیامبر اکرم(ص) به ندای مظلومیت مستضعفان جهان لبیک گفته و حمایت همه جانبه خود را از انتفاضه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اعلام میدارد.

«مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»

به تصریح قرآن کریم، یهودِ صهیونیست، همواره سرسخت ترینِ مردم در دشمنی با مسلمین بوده و پس از قرن های متمادی نیز از این دشمنی و جنایت دست نشسته است.

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا»

حال، به فضل خداوند، مردم مسلح به سلاح ایمان فلسطین، با مجهز شدن به سلاح های پیشرفته و موشک های دوربرد، گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی را به سخره گرفته و خواب را از چشم یزیدیان زمان ربوده اند.

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ»

صبر و استقامت برادرانمان در جبهه های مقاومت، وعده صادق آقا و امام ما برای محو کامل این غده سرطانی از صفحه روزگار را سرعت بخشیده و نور امید را در دل مستضعفان جهان بیش از پیش روشن نموده است.

«إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ یُورِثُهَا مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۖ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»

جریان دانشجویی ضمن محکوم نمودن حادثه‌ی تلخ شهادت نوگلان مظلوم افغانستانی، که امت اسلام را داغدار و قلوب را جریحه دار کرده است، منتقم و خونخواه مستضفعین جهان با غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار تا اخراج کامل ایادی استکبار از منطقه خواهد بود.

«وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

امید است کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کرده و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک نماییم.

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوٰارِثِینَ»

گفت قاسم ظهور نزدیک است/گفت صهیون به گور نزدیک است

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر غزه بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا

با افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم طرفداران فلسطینی در دانشگاه‌های آمریکا را «یهودستیز» دانست و با «وحشتناک» خواندن این اعتراضات گفت که تظاهرات «باید متوقف شود.»

به گزارش ایسنا، اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صدها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانش آموزان یهودی حمله می کنند. آنها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند  و گفت که باید کارهای بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا  کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند. 

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 33000 شهید برجای گذاشته است که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست