Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:49:24 GMT

۸ پروژه اقتصادی در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۴۷۰۴

۸ پروژه اقتصادی در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان هشت پروژه اقتصادی با اعتبار ارزی ۱.۶ میلیون یورو امروز با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) همزمان با عید سعید فطر، هشت پروژه اقتصادی با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.

میزان اشتغال این طرح‌های اقتصادی در منطقه آزاد اروند به صورت مستقیم ۹۰۷ نفر و به صورت غیر مستقیم ۱۳۲۹ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در این هشت طرح ۱۴هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال و اعتبار ارزی ۱.۶ میلیون یورو بوده است.

این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی اجرایی شده‌اند و از این تعداد، هفت پروژه در سایت صنعتی خرمشهر و یک طرح نیز در شهرک صنعتی شماره یک آبادان قرار دارند.

شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند با محصول پایانه فروش آنلاین باسیم و بی‌سیم آفلاین و دستگاه خودپرداخت، صنایع غذایی میهن با محصول سردخانه دومداره ۵ هزار تنی، شرکت صنعت الکتریک ایرانیان اروند با محصول طرح توسعه کلید مینیاتوری لامپ ال ای دی چراغ پروژکتوری، شرکت عطر تن‌آرای اروند با محصول عطر ادکلن و لوازم آرایشی، مرکز نوآوری منطقه آزاد (اروند تک) با محصول شتاب‌دهنده، شرکت یزدان پرتو الماس اروند با محصول انواع لامپ‌های ال ای دی و شرکت صلح آسمانی اروند با محصول تولید فیلتر روغن موتور، هشت پروژه اقتصادی منطقه آزاد اروند هستند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند اروند با محصول بهره برداری پروژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تنش آبی در بزرگترین دشت شالیزاری مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سید محمد موسوی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از پیش بینی تنش آبی در بزرگترین دشت شالیزاری مازندران خبر داد و گفت: آورد رودخانه هراز ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

او افزود: به دلیل نبود سد آب تنظیم شده در دشت ۱۱۰ هزار هکتاری هراز وجود ندارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران همچنین از تعیین تکلیف یک‌هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

موسوی افزود: پارسال با تلاش همکاران ما در واحد حفاظت و بهره‌برداری منابع آب زیرزمینی، ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی در استان برق‌دار شدند و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

او گفت: در پایان اردیبهشت دریچه سدها به روی رودخانه ها باز می شود.

زینب نجاتی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • پیش بینی تنش آبی در بزرگترین دشت شالیزاری مازندران
  • بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در قشم
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود
  • کدام پروژه ها در منطقه ۲ به بهره برداری رسیدند؟ | آخرین وضعیت پروژه انتقال پساب از تصفیه خانه شهرک قدس