Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:39:17 GMT

حضور در انتخابات یک عبادت سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۴۸۹۷

حضور در انتخابات یک عبادت سیاسی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به َاقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: باید با مبازره و مقاومت مسلحانه در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرد که به این منظور موشک باران های مقتدرانه آغاز شده است.

او همچنین به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و افزود: حفظ نظام از واجبات است و اصل حضور در انتخابات یک عبادت سیاسی و واجب شرعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بافق تصریح کرد: انتخاب اصلح وظیفه همگانی است و باید دولتی شکل بگیرد که دارای کفایت و متکی به توانمندی های داخلی باشد.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: تمکین نکردن به نظر شورای نگهبان مخالفت با اسلام است و مردم بر اساس شورای نگهبان به کاندیدای اصلح رای می دهند و با رای قاطع خود دولتی جوان و انقلابی پای کار می آورند.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت عمل به تعهدات هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی تاکید کرد و گفت: تعهد های هیات مدیره شرکت سنگ آهن و عمل کردن به آن خواست مردم است که باید در اسرع وقت برای انتساب نفر دوم بومی در هیات مدیره اقدام شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید فطر حفظ نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود