Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله خاتمی به موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: از آنجا که انتخابات حداکثری موجب تقویت نظام می شود؛ برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان همه باید به صحنه بیایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده ولی فقیه در استان امروز پنج شنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر زنجان با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر روز بازگشت به پروردگار الهی است و کسانی که روزه ماه مبارک رمضان گرفتند و در این ماه الهی عبادات کردند، پاداش خود را در روز عید سعید فطر از خداوند متعال می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله علی خاتمی بر ضرورت دستگیری از نیازمندان تاکید کرد و گفت: در دین مبین اسلام توصیه های بسیاری در این زمینه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت:  از آنجا که انتخابات حداکثری موجب تقویت نظام  می شود؛ برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان همه باید به صحنه بیایند.

 

وی در ادامه به حضور در صحنه مردم ایران در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی برای تقویت نظام باید در صحنه بود.

 

آیت الله خاتمی به تلاش رسانه های بیگانه و دشمنان نظام برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: با وجود همه مشکلات باید در صحنه باشیم و از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

 

وی همچنین به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: پرهیز از شعار و عوام فریبی بایستی از سوی کاندیداها مورد توجه قرار گیرد.

 

خاتمی با اشاره به  اینکه فرواشی اسرائیل آغاز شده و امروز جبهه مقاومت مقتدر و توانمندتر از گذشته در مقابل اسرائیل غاصب ایستاده است، افزود: امروز افول رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را شاهد هستیم.

 

وی به حادثه دردناک مدرسه سیدالشهداء در افغانستان و سکوت دولت‌های غربی و نهادهای مدعی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: سکوت دولت‌های غربی و سازمان‌های بین‌المللی نشان دهنده مظلومیت مردم مسلمان افغانستان است.

 

نماینده ولی فقیه به حضور قدرتمند نیروی قدس اشاره کرد و افزود: رشادت و توانمندی نیروهای سپاه قدس یک اصل مهم و اساسی در شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی همچنین با تقدیر از تلاش با تقدیر از مدافعان سلامت گفت: مردم بخصوص مؤمنین و هیت های مذهبی در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش زیادی کردند و از همه کسانی که در این مدت یاریگر نیازمندان بودند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقامه نماز عید فطر نماز عید فطر امام جمعه زنجان اشاره کرد و گفت عید سعید فطر تقویت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!

جلال رشیدی کوچی که برای انتخابات اخیر مجلس رد صلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب ⁧ گشت ارشاد⁩ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

‏تکرار شوم گشت ارشاد تفکر ضد ایران و ضد اسلام است و جز تقویت انزجار، خشم، نفرت و از بین بردن دستاوردها، هیچ عائدی نخواهد داشت.

‏نکن برادر

‏نکن!

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد