Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی معتقد است نقش مهدی پور در استقلال از قائدی هم مهمتر است

سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال درباره دربی تهران که فردا (جمعه 24 اردیبهشت) برگزار می شود صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سیروس دین محمدی در خصوص اینکه چه تحلیلی از دیدار استقلال و پرسپولیس دارد به فارس گفت:

درست است که استقلال با شکست مقابل ذوب آهن وارد این بازی می شود ولی بارها گفته شده که مسابقه قبل از دربی هیچ تاثیری در روند بازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی همیشه حساس است و همین مساله روی کیفیت تیم ها اثر می گذارد اما نبود تماشاگران هم مهمترین عامل برای ارائه یک بازی خوب از سوی دو تیم محسوب می شود.

دین محمدی افزود:

حساسیت دربی زمانی مشخص می شود که 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند ولی الان چند بازی است که تماشاگری در ورزشگاه نیست و این مساله به نفع بازیکنان تکنیکی است. آنها فشاری را تحمل نمی کنند و راحت در زمین جولان می دهند و تیمی که بازیکن تکنیکی بیشتری داشته باشد قطعا شرایط بهتری هم خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه چه نتیجه ای را برای دربی 95 پیش بینی می کند عنوان کرد:

من پیشکسوت استقلال هستم و دوست دارم تیمم برنده شود. در این موضوع شک نکنید. من و امثال من شناسنامه استقلال هستیم و سالها برای این تیم زحمت کشیدیم. شاید از باشگاه استقلال 5 سال یک بار هم با ما تماس نگیرند اما به شخصه خودم را مدیون هواداران استقلال می دانم و هر چه دارم از آنها است.فردا هم دوست دارم استقلال کاری کند که پرچم همه استقلالی ها بالا باشد.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که نقش کدام بازیکنان در مسابقه فردا مهم است گفت:

صادقانه می گویم خیلی وقت است که دربی باز قهاری در دو تیم نداریم و سخت می توانید چنین بازیکنی پیدا کنید. مثلا مهدی هاشمی نسب یک دربی باز قهار بود که بارها مقابل چشم تماشاگران، بازی را برای تیمش در می آورد.در تیم پرسپولیس مهدی ترابی بازیکن تاثیر گذاری است و در استقلال هم با وجود اینکه همه قائدی را مهره ای مهم می دانند، مهدی پور می تواند نقشی کلیدی داشته باشد.

دین محمدی تصریح کرد:

برای انتخاب مهدی پور دلیل دارم، چون اگر خط هافبک یک تیم در دربی خوب کار کند و توپ های دوم را ببرد آن تیم شانس پیروزی بیشتری دارد و مهدی پور می تواند این نقش را خوب بازی کند. مرحوم پورحیدری همیشه جمله ای کلیدی برای دربی داشت، او می گفت تیمی برنده دربی است که توپ های وسط زمین را ببرد.اگر تیمی جنگندگی و موقعیت سازی را در این بازی از آن خود کند هم شانس برد خود را افزایش داده و هم شانس برنده شدن را به حریفش نمی دهد.

بازیکن اسبق تیم استقلال ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری یک دربی جذاب گفت:

امیدوارم فردا فوتبالی ببینیم که موقعیت هایش روی دروازه هر دو تیم باشد و مردم از بازی لذت ببرند.درگیری و حاشیه و اینگونه مسائل کاری کهنه و قدیمی است و جذابیتی ندارد، به همین دلیل دوست دارم فردا بعد از  پایان بازی همه از ارائه یک فوتبال قشنگ و دیدنی تعریف و تمجید کنند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دین محمدی مهدی پور دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!