Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@18:14:47 GMT

میادین میوه و تره بار امروز و فردا بسته نیستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۳۴۲

میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار تهران، امروز (پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت) به صورت تمام‌وقت و فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت) به صورت نیمه‌وقت باز است. خبرگزاری میزان- سازمان میادین شهرداری تهران روز با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اعلام کرد: به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار، امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹:۳۰ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این اطلاعیه آمده است: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار فردا نیز مطابق روز‌های جمعه هر هفته، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ باز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود.   بیشتر بخوانید: گرانترین میوه‌های فصل

همچنین سازمان میادین شهرداری تهران از شهروندان خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار میادین و بازار های میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول