Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:43:29 GMT

نماز جمعه فردا در ۱۲ پایگاه خراسان رضوی اقامه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۳۹۳

نماز جمعه فردا در ۱۲ پایگاه خراسان رضوی اقامه خواهد شد

محمود تشکری معاون ستاد برگزاری نماز جمعه مشهد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: نماز جمعه فردا به امامت حجت الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد با رعایت پروتکلهای بهداشتی د صحن پیامبر اعظم(ص) حرم امام رضا(ع) اقامه می‌شود.
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی هم در این خصوص گفت: نماز جمعه فردا در شهرهای کلات، زاوین، سرخس، تایباد، باخرز، زاوه، خواف، مه ولات، بجستان، یونسی و فیروزه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در کمترین زمان ممکن همراه با تب‌ سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.
در پی شیوع ویروس کرونا برگزاری نماز جمعه از روز نهم اسفند ۹۸ به مدت سه ماه در تمامی ۵۳ پایگاه خراسان رضوی لغو شده بود.
برپایی نماز جمعه در پی مهار نسبی ویروس کرونا و روند رو به بهبود شرایط از ۱۷ اردیبهشت ماه پارسال به تدریج در نقاط مختلف خراسان رضوی از سر گرفته شد و در این مدت به تناسب شرایط گاهی به صورت موقت لغو و بار دیگر اقامه شده است.

برچسب‌ها تایباد مشهد خواف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد مشهد خواف تایباد مشهد خواف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور خراسان رضوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد