Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@04:24:01 GMT

افشاگری ستاره پیشین استقلال درباره گلزنی در دربی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۴۱۱

افشاگری ستاره پیشین استقلال درباره گلزنی در دربی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیزاده اظهار داشت:

من در حال حاضر در مس رفسنجان مسوولیت دارم و تمرکزم بیشتر روی تیم خودم است. هدف باشگاه ما این بود که تیم را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و فکر می‌کنم از این هدف جلوتر هستیم.

وی افزود:

مس رفسنجان به دنبال این است تا در بازی‌های آینده‌ای که در لیگ برتر دارد بهترین نتایج را گرفته و در نیمه اول جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ما بتوانیم رتبه یک رقمی داشته باشد بدین معنا است که مس در اولین سال حضورش در لیگ برتر شاهکار کرده است.

علی علیزاده پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

وقتی به دربی‌ها نزدیک می‌شویم خیلی‌ها خطای پنالتی من که منجر به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد را یادآوری می‌کنند؛ در آن لحظه من در محوطه ۱۸ قدم بلند شدم تا اجازه ندهم سپهر حیدری ضربه سر بزند. دستم را باز کردم اما توپ علی کریمی به دستم خورد و داور پنالتی‌ گرفت، در آن لحظه‌ شوکه شدم.

عیلزاده تصریح کرد:

شهرآورد بدون تماشاگر بدون معنا است اما با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده است و بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود بازیکنان سرخابی استرس و فشار کمتری دارند.

وی تاکید کرد:

من صادقانه می‌گویم برای من فرقی نمی‌کند استقلال یا پرسپولیس برنده شهرآورد باشد چرا که تمام تمرکز من روی مس رفسنجان است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

هنوز هم می‌گویم در اولین دربی که با پیراهن استقلال به زمین رفتم گل آبی‌پوشان را من به ثمر رساندم. توپ را من زدم که در آستانه دروازه پرسپولیس به شیث‌ رضایی برخورد کرد و وارد دروازه قرمزپوشان شد. متاسفانه این گل را گل به خودی نامیدند اما اینطور نبود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس علی علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آمار جالب مهرداد محمدی در گلزنی!
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند