Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام امیرحسین مالکی مسؤول زکات شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، با اشاره به پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در سطح شهرستان اظهار کرد: زکات فطریه در سطح شهرستان ری در پایگاه‌های مختلف ثابت و سیار جمع‌آوری و در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به‌منظور جلوگیری از ازدحام روش‌های پرداخت زکات به‌صورت الکترونیکی نیز پیش‌بینی‌شده است که مردم می‌توانند زکات فطریه خود را به شکل الکترونیکی واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول زکات شهرستان ری ادامه داد: ۳۵۰ پایگاه در شهرستان ری برای جمع‌آوری زکات فعال هستند و ۱۵۰ پایگاه نیز در سطح شهرری تحت پوشش شورای زکات استان در نظر گرفته‌ شده که زکات فطریه را جمع‌آوری می‌کنند.

مالکی بیان کرد: میزان زکات جمع‌آوری‌شده در سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که این رقم برای شهرستان ری در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌ شده است.

وی تصریح کرد: درآمد زکات سال ۹۹ در سرفصل‌های معیشت، تعمیرات مسکن مددجویان، تحصیل و درمان به نیازمندان اختصاص یافته است.

مسؤول زکات شهرستان ری در پایان با اشاره به ساماندهی خیریه‌ها در سال گذشته در جذب زکات خاطرنشان کرد: شهرستان ری با برخورداری از مزارع گندم از ظرفیتی بالایی برای پرداخت زکات بهره‌مند است که ساماندهی خیریه‌ها طی سال گذشته برای جذب زکات تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان ری زکات فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲ هزار و ۹۷ بیمار صعب العلاج و سرطانی گلستانی از زکات فطریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان ؛ عیسی بابایی گفت:تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره در استان جمع آوری شده است.

او افزود: از این میزان در روز عید فطر مبلغ ۹۸۰ میلیون تومان برای ۲ هزار و ۹۷ نفر از بیماران صعب و العلاج و سرطانی تحت پوشش کمیته امداد واریز شد.
بابایی افزود: مابقی مبلغ نیز به حساب خانواده‌های نیازمند و ایتام، واریز می‌شود.

او ادامه داد: در روز عید فطر هزار و ۷۳۰ پایگاه در سطح استان گلستان فطریه و کفاره مردم مؤمن و خداجوی را جمع آوری کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به ادامه طرح نانینو درتمامی دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌های دولتی سطح استان، گفت: آن دسته از کسانی که موفق به مراجعه حضوری در پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه وکفارات نشدند، می‌توانند تا آخر هفته جاری از بستر فراهم شده در دستگاه‌های کارتخوان تمامی نانوایی‌های دولتی در سراسر استان استفاده و نسبت به پرداخت زکات فطریه و کفارات خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)
  • مشارکت میلیاردی شهروندان گیلانی در پرداخت زکات فطره
  • پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در استان
  • جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در خراسان شمالی
  • بهره مندی ۲ هزار و ۹۷ بیمار صعب العلاج و سرطانی گلستانی از زکات فطریه