Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز عید فطر را به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. باید تشکر ویژه‌ای هم از کادر پزشکی و درمانی داشته باشیم. نباید هیچ وقت این عزیزان را فراموش کنیم. همچنین باید تشکر ویژه از بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات داشته باشیم، چون فوتبال باعث شده خیلی‌ها در خانه بمانند و جلوی انتقال بیماری را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال شرایط سختی را فوتبالیست‌ها سپری می‌کنند و جا دارد از آنها تشکر کنم. داشتن تمرکز و انگیزه نتیجه دربی را مشخص می‌کند

وی در مورد رویارویی تیمش با استقلال هم گفت: دربی یک بازی خاص و ویژه است و حساسیت خاصی برای هواداران است. چیزی که نتیجه دربی را مشخص می‌کند داشتن تمرکز و روحیه است که امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. هنوز وضعیت بازیکنان مصدوم ما مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما سه چهار بازیکن مصدوم از بازی قبل داریم که هنوز وضعیت آنها مشخص نیست. امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم و در وهله اول این مسابقه جذاب باشد و بیننده لذت ببرد و در نهایت هم نتیجه دلخواه ما باشد. برای ۳ امتیاز دربی و قهرمان شدن تمام تلاش و انرژی خود را می‌گذاریم

گل‌محمدی در مورد تأثیر این مسابقه در تعیین قهرمان لیگ برتر هم توضیح داد: در هر صورت این سه امتیاز در هفته‌های پایانی است و هر امتیازی که گرفته می‌شود در قهرمانی مؤثر است. ما هم برای سه امتیاز و قهرمان شدن تمام تلاش و انرژی‌مان را می‌گذاریم. البته شرایط بازی را باید ببینیم و از الان زود است در مورد شرایط فنی صحبت کنیم. در این مورد بعد از مسابقه حرف خواهیم زد.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی لیگ توضیح داد: اعتراض را از روز اول و شاید از یک ماه پیش داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض به نظرم از نیم فصل اول وجود داشته و شرایط و برنامه بازی‌ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی را برایمان درست کنند. انتظار زیادی هم نداشتیم و خواسته ما برابری و عدالت بود. استقلالی‌ها می‌خواستند با بازی برابر با ما بازی کنند، آن را اجرا کردند اما در بازی برگشت متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تبعیض وجود داشته و نمی‌توانیم بگوییم نبوده. ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم و یکی برنامه ریزی مسابقات است و دیگری برنامه‌های چیپ صداوسیماست که همیشه از کارشناسان و مجری‌های استقلالی استفاده می‌کنند و به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است! حرف های سخیف می‌زنند و فشار به تیم داوری می‌آورند و حتی باشگاه استقلال هم بیانیه داده بود و این کاملا نگران کننده است. خواسته ما از همه کسانی که می‎‌توانند تاثیرگذار باشد این است که بگذارند آرامش برقرار شود و داوران کارشان را کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه دربی شهرآورد یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال گفت: مطابق ترتیبات مندرج در آگهی واگذاری سهام دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال، امروز سوم اردیبهشت موعد عرضه سهام در تابلوی شرکت فرابورس ایران بود و با تلاش‌هایی که دوستان ما در وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی انجام دادند، امروز متقاضیان خرید سهام دو باشگاه، اجازه حضور در رقابت پیدا کردند.

به نقل از ورزش سه وی افزود: در واقع هشتاد و پنج درصد سهام استقلال ایران توسط کنسرسیومی از شرکت‌های هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندرامام امروز معامله شد. کارگزار خریدار قیمت هر سهم پایه این شرکت که معادل 3046 ریال بود، وارد سیستم کردند. کارگزار فروش این سهام، بانک صنعت و معدن بود و مطابق رویه‌ معاملات فرابورس، این معامله قطعی شد و ارزش کل این معامله مبلغی در حدود 2793 میلیارد تومان بود.

او در مورد سهام پرسپولیس توضیح داد: مطابق موضوع، کنسرسیوم متشکل از بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصادنوین، مشترکا درخواست خرید سهام را دادند و با اخذ مجوز لازم، اجازه حضور در این عرضه را پیدا کردند. از طرف کارگزار خریدار قیمت هر سهم معادل 3580 ریال در سامانه معاملات ثبت شد و کارگزار فروش سهام که بانک ملی ایران بود، معامله را طبق رویه قطعی کرد. ارزش کل 85 درصد سهام پرسپولیس حدود 3200 میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898278

دیگر خبرها

  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال