Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش درگیری‌ها در فلسطین اشغالی، هواپیمایی انگلیس موسوم به بریتیش ایرویز امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که تمام پروازها به سمت «تل‌آویو» را لغو کرده است.

به گزارش برنا به نقل از ایرنا، اولین پرواز این شرکت هواپیمایی که قرار بود ساعت ۸ صبح به وقت محلی از فرودگاه هیترو به تل آویو صورت گیرد در پی تداوم درگیری‌ها بین نظامیان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در فلسطین، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه بریتیش ایروز آمده است: ما هم مانند سایر خطوط هواپیمایی امروز پروازهایمان را از و به مقصد تل آویو لغو کرده‌ایم. زیرا امنیت مسافران و کارکنان این شرکت همواره برای ما در اولویت بوده است. ما به رصد اوضاع از نزدیک ادامه می‌دهیم.

این درحالیست که خطوط هوایی آمریکا هم پروازها خود به سرزمین های اشغالی را به دلیل تشدید درگیری منطقه لغو کرده‌اند. بر اساس اطلاعات ردیاب پرواز فلایت آور، یونایتد ایرلاینز، خطوط هوایی دلتا و خطوط هوایی آمریکا پروازهای خود به تل آویو را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه لغو کرده اند.

سخنگویان خطوط هوایی یونایتد و دلتا لغو پروازهای خود را تأیید و اعلام کردند که شرکت های هواپیمایی اوضاع در سرزمین اشغالی که در این هفته شاهد خشونت درگیری میان اسرائیلی ها و فلسطینیان بوده است را رصد می کنند. سخنگوی خط هواپیمایی دلتا امریکا نیز گفت که این خط هوایی هنوز هیچ تصمیمی در مورد از سرگیری پروازها در این مقطع ندارد.

درگیری در مرز غزه با فلسطین اشغالی در پی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و قدس  شریف در روزهای اخیر بالا گرفته است.

گروه های مقاومت فلسطین پیش از این در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس از حملاتی تحت عنوان، «سیف القدس» خبر داده بودند.

به گزارش رسانه ها، بر اثر حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم ۳۰ فلسطینی از جمله ۱۰ کودک شهید و ۲۰۳ تن زخمی شدند. اقدام‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی با محکومیت کشورها ، نهادهای بین المللی و سازمان های حقوقی بشری مواجه شده است .​

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرودگاه رژیم صهیونیستی مسافران سرزمین های اشغالی خشونت غزه فلسطین مسجد رسانه انگلیس تل آویو هواپیمایی انگلیس رژیم صهیونیستی خطوط هوایی لغو کرده تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز، ۲ میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند تا هشتمین روز از نوروز، ۲ میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: پذیرش و اعزام این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و ۷۲۸ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به رشد قابل توجه جابه‌جایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز گذشته، از دستور ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با دستور کاپیتان محمدی‌بخش علاوه بر حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، بازرسان این سازمان در فرودگاه‌های سراسر کشور نیز حضور دارند.

یازرلو تاکید کرد: مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا قصور در خدمت‌رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری را مطلع کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی کنند.

کد خبر 740059

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه