Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته پس از مدت ها و با صدور مجوز از سوی کادرفنی، تمرین استقلال با حضور اصحاب رسانه برگزار شد تا خبرنگاران و عکاسان بتوانند جهت گرفتن گزارش در این تمرین، حضور داشته باشند. استقلال با کاپیتانی قایدی که پس از شکست بدموقع مقابل ذوب آهن فاصله اش با صدر جدول بیشتر شد، با انگیزه های زیادی برای بازی روز جمعه به مصاف رقیب دیرینه می رود تا از آخرین شانس های خود برای بازگشت به کورس قهرمانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز مهدی قایدی همچون همیشه یکی از بازیکنان آماده و بازیگوش تمرین آبی پوشان بود که البته با مدل موی جدیدی در مجموعه انقلاب حضور پیدا کرده بود. قایدی که در بازی با ذوب آهن بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، نام خودش را به قهرست بلند بالای کاپیتانان تیم اضافه کرد.

قایدی به عنوان جدیدترین کاپیتان آبی پوشان در لحظاتی از تمرین با سیدحسین حسینی سنگربان و دیگر کاپیتان استقلال به مچ اندازی پرداخت و دو بازیکن با یکدیگر وارد یک دوئل تن به تن و البته فان شدند تا این دو نشان دهند که بازیکنان این تیم برای پیروزی در دربی جمعه از روحیه بالایی برخوردار هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال تهران تمرینات استقلال سید حسین حسینی مهدی قایدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی امروز در مجموعه بنیان دیزل حضور یافت و در ابتدا برای بازیکنان این تیم سخنرانی ویژه داشت و  همچنین تمرین این تیم را دنبال کرد.

پیش از شروع تمرین، محمدرضا زنوزی در عکس تیمی بازیکنان تراکتور هم شرکت کرد تا در حضور مدیرعامل، عضو هیئت‌مدیره و مدیررسانه با بازیکنان این عکس ویژه را ثبت کند.

نکته جالب اینکه در چهلمین روز درگذشت همسر زنوزی، این تصویر در حالی به ثبت رسید که همه اعضای تیم سیاه‌پوش بودند.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست