Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هفته‌ای یکبار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی با فروشی معادل ۴،۱۹۱،۵۹۵،۵۰۰ ریال منتشر شد.

خبرگزاری میزان - جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هفته‌ای یکبار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی با فروشی معادل ۴,۱۹۱,۵۹۵,۵۰۰ ریال منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمای سال ۱۴۰۰ با اکران پنج فیلم در قالب اکران نوروزی همراه بود، آثاری همچون «خون شد»، «لاله»، «تکخال»، «هفته‌ای یکبار آدم باش» و خورشید که همگی در کنار یکدیگر نتوانستند به فروشی در مجموع پانصد میلیون تومانی دست یابند، اتفاقی که نشان می‌دهد سینما سال ۱۴۰۰ همچون سال گذشته همچنان در بحران به سر نبود مخاطب به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

هفته ای یکبار آدم باش

میزان فروش: ٬۸۵۰٬۲۳۴ ۴۴۱ تومان

کارگردان: شهرام شاه حسینی

بازیگران: پژمان جمشیدی، پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، ساغر قناعت، علیرضا استادی، شیرین یزدان بخش، ترنم کرمانیان، هوشنگ رادی پور

خلاصه داستان: «هفته ای یک بار آدم باش» روایتگر زندگی دو برادر با سبک متفاوت است که بواسطه بیماری پدر، آینده آنها دچار تغییر و تحول می‌شود.

خورشید

میزان فروش: ۳۶۹,۹۸۸,۹۵۰ تومان

نویسنده و کارگردان: مجید مجیدی

بازیگران: جواد عزتی، علی نصیریان، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، ابوالفضل شیرزاد، شمیلا شیرزاد، علی غابشی، مانی غفوری، محمدمهدی موسوی، صفر محمدی

خلاصه داستان:

علی کودک دوازده ساله ای است که همراه دوستانش با دزدی قطعات و کار در یک انبار لاستیک ، زندگیشان را می گذرانند تا اینکه با پیشنهاد جدیدی از سوی خلافکاران محل مواجه می شوند.

تکخال

میزان فروش: ۲۹۹,۱۰۷,۶۵۰ تومان

نویسنده و کارگردان: مجید مافی

بازیگران: پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی خانی، امیر کربلایی زاده، الهام عقیلی، یوسف تیموری

خلاصه داستان:

«تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان بانوان متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست...

خون شد

میزان فروش: ۸۶,۷۳۰,۸۴۶ تومان

نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی

بازیگران: سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، سیامک صفری، اکبر معززی، مریم عباس زاده، آتنا مهیاری 

خلاصه داستان: داستان «خون شد» به مثابه خانه ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچکس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می آید و همه چراغ ها را روشن می کند…

لاله

میزان فروش: ۲۷,۹۵۶,۸۰۰ تومان

کارگردان: اسداله نیک نژاد

بازیگران: سارا امیری، سام قریبیان، ایرج نوذری، نیکی کریمی، میترا حجار، محمد صادقی، امیرعلی دانایی، همایون ارشادی، آزیتا حاجیان، لیلا اوتادی، محمود اردلان، ژوبین رهبر، پیام اینالویی، بهرام حیدری، محمد متوسلانی، ماه چهره خلیلی، نادر طالب زاده، سنان توزکو، الیزابت امینی، ایلیا کیوان، نیکولاس گولک، رضا مهرابی زاده

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: این فیلم درباره زندگی لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‌رانی ایران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران خلاصه داستان سینمای ایران میزان فروش سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته آرام و پایداردر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: براساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی با استقرار جوی آرام و پایداربا افزایش دمای ۲ تا پنج درجه ای دمای هوا در روزهای آینده پیش بینی می شود.

او اضافه کرد: وزش باد همچنان در استان ادامه دارد.

محمدپور تصریح کرد: ضروری است شهروندان همچنان به رعایت تدابیر ایمنی در زمینه سفرها، اتراق نکردن در کنار مسیلها و رودخانه ها و همچنین رفت و آمد نکردن در کنار سازه های غیر محکم و سازه های ساختمانی و تبلیغاتی اهتمام داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • پایان هفته آرام و پایداردر مهاباد
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز