Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@22:00:18 GMT

AFC تکلیف میزبانی استقلال از الهلال را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۷۸۷

AFC تکلیف میزبانی استقلال از الهلال را مشخص کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منبعی آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با یک سایت عربی گفته که این کنفدراسیون ترجیح می‌دهد مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از جمله بازی استقلال و الهلال به‌صورت متمرکز باشد.

به نقل از سایت عربی «کوره»، هواداران فوتبال عربستان منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه النصر اصرار دارد که دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی خود مقابل تراکتور ایران را به‌خاطر صدرنشینی در گروه D، در ورزشگاه مرسول پارک برگزار کند. از آن سو استقلال هم که صدرنشین گروه C شده، درخواست کرده که در ورزشگاه آزادی با الهلال روبرو شود.

یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین باره به کوره گفت:

همه گزینه‌ها از جمله بازی در زمین بی‌طرف امکان‌پذیر است. کمیته مربوطه AFC هنوز تصمیمی درخصوص مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی نرفته و این موضوع در جلسه بعدی مطرح خواهد شد. درخواست‌های شفاهی از النصر و استقلال برای میزبانی از بازی‌های این مرحله مطرح شده است. با این حال AFC به‌خاطر شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا ترجیح می‌دهد که دور یک‌هشتم نهایی را با روش متمرکز برگزار کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال استقلال و الهلال لیگ قهرمانان آسیا میزبانی استقلال در آسیا یک هشتم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد