Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@20:21:30 GMT

نشست هماهنگی پیش از دربی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۸۳۳

در نشست هماهنگی پیش از دربی، نکات مربوط به برگزاری مسابقه، از پروتکل‌ های بهداشتی گرفته تا موارد مربوط به حضور میهمانان ویژه، مورد بررسی قرار گرفت

جلسه هماهنگی قبل از دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش طرفداری، فریبرز محمودزاده به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی، مدیریت این جلسه را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی به عنوان رئیس کمیته مسابقات و رحیمی مقدم به عنوان ناظر داوری به همراه مسوولان برگزاری بازی و مدیران دو تیم در جلسه حضور داشتند.

در جریان این نشست، نکات مربوط به برگزاری مسابقه، از پروتکل‌های بهداشتی گرفته تا موارد مربوط به حضور میهمانان ویژه و جلوگیری از حضور افراد متفرقه مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه، مقرر گردید پیش از آغاز مسابقه، سازمان لیگ برنامه‌های فرهنگی خود را به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و همینطور با پلاکاردهایی برای حمایت از مردم مظلوم غزه به خاطر اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است، برگزار کند.

تیم پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌ بان با لباس مشکی و تیم استقلال با لباس‌ های یکدست آبی و دروازه‌ بان با لباس سفید به میدان خواهند رفت.

این مسابقه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

سایر موارد مربوط به بازی شامل موارد ترافیکی و تمهیدات مربوط به مسائل پزشکی توضیح داده شد و قرار شد که نماینده ایفمارک در هتل دو تیم حاضر باشند و قبل از اعزام تیم‌ها به ورزشگاه، تست تب سنجی را برای اعضای دو تیم انجام بدهند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم