Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر گم شدن ۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونا واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به ادعای محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر گم شدن 200 هزار دوز واکسن کرونا در کشور نوشت: تاکنون 3 میلیون و 195 هزار و 800 دوز واکسن کرونا وارد و تحویل وزارت بهداشت شده و در زنجیره توزیع قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ واکسنی گم نشده و نخواهد شد و اطلاعات آن مستمراً قابل رصد کردن است؛ آن‌چه ظاهراً خارج از نظام سلامت گم شده صداقت برخی سیاسیون و حرف مستند و با حساب و کتاب است.

به گزارش تسنیم، روز گذشته محسن دهنوی در توییتی از گم شدن 200 هزار دوز واکسن کرونای وارد شده به کشور خبر داد؛ وی در اکانت توییتری خود نوشته است: سامانه‌های وزارت بهداشت نشانگر گم شدن 200هزار دوز واکسن کروناست؛ نامه‌ام به آقای نمکی بی پاسخ مانده تا کد ملی واکسینه شدگان و تعداد دقیق دوز واکسن‌ها را به مجلس اعلام کند.

وی همچنین تأکید کرده است که با استفاده از ابزارهای نظارتی مجلس، تکلیف واکسن‌ها معلوم خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، تاکنون از سه میلیون و 195 هزار و 800 دوز واکسن کرونای وارد و تحویل شده به وزارت بهداشت، تنها یک میلیون و 670 هزار و 118 نفر دوز اول واکسن کرونا و 330 هزار و 805 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و و 923 دوز رسیده است.

صدور مجوز واکسیناسیون عمومی با واکسن «کوو ایران برکت» پس از تأیید وزارت بهداشتوزارت بهداشت: تاکنون واکسن کرونا در ایران عارضه نگران‌کننده‌ای نداشته استرئیس سازمان غذا دارو: تا فروردین سال آینده ظرفیت تولید 197 میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا ایجاد می‌شود/ تبدیل ایران به صادرکننده واکسن

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو واکسن کرونا ویروس کرونا سازمان غذا و دارو واکسن کرونا ویروس کرونا هزار دوز واکسن کرونا وزارت بهداشت گم شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ساعاتی پس از حوادث امروز اصفهان، در توییتر واکنش نشان داد.

سرویس جهان مشرق - ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم به عنوان اولین مقام رسمی این رژیم، به حوادث امروز صبح اصفهان که منتسب به رژیم صهیونیستی است واکنش نشان داد. وی در توییت خود نوشت: ضعیف!

وی اولین مقام رسمی صهیونیست است که به حوادث صبح امروز اصفهان واکنش نشان داده است. دولت رژیم صهیونیستی و مقامات این رژیم تاکنون از اظهار نظر رسمی در رابطه با حوادث امروز هیچ اظهار نظری نداشته اند.

دیگر خبرها

  • آمریکا از پاسخ به استفاده از پایگاه نظامی پاکستان طفره رفت
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!