Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید: *عید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

*از کادر پزشکی و درمانی هم بابت زحمات زیادشان تشکر کرده و هیچ وقت نباید آن‌ها را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*باید از بازیکنان مربیان و تمام دست اندرکاران که سبب شدند مردم در خانه بمانند و کمک زیادی به عدم انقال ویروس کرده اند داشته باشیم.

*دربی یک بازی ویژه و خاص است که حساسیت خاصی برای هواداران دارد.

*چیزی که نتیجه دربی را مشخص می‌کند داشتن تمرکز و انگیزه است.

*بعد از بازی سپاهان سه چهار مصدوم دادیم و وضعیتشان هم هنوز مشخص نیست و فردا باید ببینیم چه می‌شود.

*ما برای این سه امتیاز تمام تلاش خود را می‌گذاریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

*وضعیت کنعانی‌زادگان مشخص نیست. ما هم فرصت کمی داشتیم بعد از بازی سپاهان ریکاوری داشتیم. دیروز بدون مصدومان تمرین کردیم و شرایطشان تا دیروز خوب نبود، اما ۲۴ ساعت به بازی مانده و این ساعت‌ها هم تاثیرگذار است.   *ما از روز اول به برابر نبودن تعداد بازی‌های ما با استقلال اعتراض داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. خواسته استقلالی ها این بود که می خواستند بازی برابر ایجاد شود در دربی رفت اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده است و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم.   *با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه های صداوسیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند.    *مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد.    *اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم . این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار شود. 

  بیشتر بخوانید: دربی سکوت در آزادی؛ اعاده حیثیت به سبک مجیدی یا نباز مثل گل‌محمدی

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی دربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد