Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:27:15 GMT

سرویس مرگبار کولر آبی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۹۰۵

سرویس مرگبار کولر آبی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ مردی میانسال در حین سرویس کولر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: حادثه برق‌گرفتگی در ساعت ۱۳:۳۹ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان یک ایستگاه نجات و یک ایستگاه حریق را به محل حادثه واقع در جاده خاوران سایت چوب فروشان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: آتش‌نشانان حدود سه دقیقه پس از اعلام وقوع حادثه در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی برای سرویس و آماده‌کردن کولر آبی به پشت بام یک کارگاه صنعتی رفته که متاسفانه دچار برق‌گرفتگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با تایید عوامل اورژانس مرگ این فرد تایید و اعلام شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران كولر آبي آتش نشاني آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • آتش‌سوزی در پامنار