Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و ویلاهای خالی از سکنه در چندین نقطه از شهرستان طالقان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه ۳ نفره به صورت پیاده باغات و ویلاهای خالی از سکنه و فاقد دوربین و تجهیزات امنیتی را شناسایی کرده و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت لوازم آن ها می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بذرگری گفت: در ادامه با تشدید تدابیر امنیتی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت، در نهایت ماموران یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار شهرستان را در منطقه مشاهده و در حالی که نامبرده قصد فرار داشت در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با بیان این که در بازرسی از کوله پشتی متهم لوازم مورد نیاز در سرقت از جمله انبر و شاه کلید و مقداری لوازم سرقتی کشف شد افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش ندید و به جرم خود مبنی بر ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان طالقان با هم دستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد و اذعان داشت که اموال سرقتی را با کوله پشتی و با کرایه خودروهای عبوری به شهرستان های همجوار منتقل کرده و به ضایعاتی های عبوری به فروش می رساند.

سرهنگ بذرگری با اشاره به شناسایی و دستگیری هم دستان متهم، گفت: با تلاش ماموران همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده و متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان حرفه ای شهرستان طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری