Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال تداوم درگیری ها در سرزمین های اشغالی فلسطین، وزیر امور خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای در مجلس سنای این کشور، خواستار خویشتن‌داری طرف های درگیر در غزه شد.

به گزارش برنا به نقل از تارنمای رسمی وزارت خارجه فرانسه، "ژان ایو لودریان" وزیر امور خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای با اشاره به درگیری ها نظامی بین رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خاورمیانه آن را ثمره فقدان چشم انداز سیاسی دانست که به درازا انجامیده و بر خشونت ها افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال بر لزوم استقرار حیات توام با صلح و امنیت دو کشور در کنار هم تاکید کرده است.  
لودریان در بیانیه خود با اشاره به اینکه در کمتر از ۱۵ سال، نوار غزه سه درگیری خونین را تجربه کرده، از طرفین درگیری خواست با خویشتنداری به خشونت هایی که قربانیان آن غیرنظامیان هستند، خاتمه بخشند.
وزیر امور خارجه فرانسه همچنین بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مسجد الاقصی، پرتاب راکت های مقاومت فلسطین به اسرائیل و تل آویو را محکوم کرده و آن را اقدامی مغایر با حقوق بین الملل توصیف کرد!.  
لودریان در بخش هایی از بیانیه خود به ناچار با محکوم کردن استعمار که مغایر حقوق بین الملل است، تهدید به اخراج اجباری ساکنان فلسطینی در بیت المقدس شرقی به ویژه در «شیخ جراح» را مصادیقی از آن دانست.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت خارجه وزیر امور خارجه صدور بیانیه ای رژیم صهیونیستی فلسطین خاورمیانه خشونت غزه امور خارجه مسجد حقوق فرانسه فلسطین اسرائیل خارجه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه گروه هفت را به "پایبندی به ذهنیت جنگ سرد، تشکیل گروه‌های انحصاری، تشدید تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای و مشارکت در حمایت‌گرایی تجاری" متهم کرد.

این گروه هفته گذشته نشستی برگزار کرد و در آن نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های تجاری چین و همچنین رفتار آن در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان ابراز کرد. 

وانگ از گروه هفت خواست تا از مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به توسعه سایر کشور‌ها دست بردارد.

فایننشال تایمز پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا ممکن است چین را به دلیل حمایت از مجتمع نظامی - صنعتی روسیه به تحریم تهدید کند. وزارت خارجه آمریکا آمادگی واشنگتن را برای اتخاذ تدابیر اضافی علیه شرکت‌های چینی برای حمایت احتمالی از مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است