Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:33:31 GMT

کاهش چشمگیر تردد در نقاط مختلف شهرستان تفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۰۰۲

کاهش چشمگیر تردد در نقاط مختلف شهرستان تفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار تفت در حاشیه بازدید از حضور نیرو‌های پلیس‌راه و راهور در جاده‌ها و مناطق شهری این شهرستان گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، تردد و سفر‌ها ممنوع است و با استفاده از نیرو‌های پلیس‌راه و راهور به‌صورت محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ترافیکی بر اجرای این محدودیت‌ها نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ممنوعیت تردد در بین نقاط استانی و شهرستانی شاهد کاهش چشمگیر تردد در نقاط مختلف شهرستان به‌ویژه نقاط دسترسی به مناطق ییلاقی شهرستان هستیم.

نوکار اظهار امیدواری کرد: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و همراهی در اجرای طرح ممنوعیت تردد و مشارکت مردم در طرح ملی واکسیناسیون مقابله با کرونا در آینده‌ی نزدیک شاهد کاهش مبتلایان به این ویروس باشیم و دغدغه‌ای بابت حضور هم استانی‌های عزیز در مناطق ییلاقی وجود نداشته باشد و پذیرای گرم مردم در روستا‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان تفت ممنوعیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند