Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام چمعه زابل با بیان اینکه امروز اسرائیل به برکت خون شهدا خاصه خون شهید سلیمانی به ناامن ترین نقطه جهان تبدیل شده است، گفت: تبدیل سنگ های دیروز مردم فلسطین به موشک های نقطه زن امروز، حاصل خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی»  در خطبه های نماز جمعه زابل بیان داشت: امروز اسرائیل به برکت خون شهدا خاصه خون شهید سلیمانی به ناامن ترین نقطه جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زابل ادامه داد: ما در این ایام یکی از معجزات انقلاب اسلامی و حرکت مقاومت را به دو چشم دیدیم و در حال دیدن هستیم. اسرائیل به عنوان امنیتی ترین آسمان جهان و به قول خودشان امن ترین کشور دنیا در برابر حملات نظامی به برکت خون شهدا خاصه خون شهید سلیمانی امروز ناامن ترین نقطه جهان است.

 

عزیزی یادآور ششد:  شهری که روی خون فلسطینی ها ساخته شد و به قیمت آواره شدن میلیونها فلسطینی مظلوم ساخته شد امروز به قفسی تنگ تاریک و سخت و قفسی بدون منفذ برای غاصبین تبدیل شده است. فلسطینی هایی که تا دیروز فقط سنگ داشتند امروز موشک های نقطه زن دارند و این اقتدار سپاهی است که زمینه ساز ظهور است.

 

وی افزود: در روز عید فطر دعا می کنیم و امیدواریم که خدا به ما و مقاومت توفیق دهد و به ملت مظلوم فلسطین و ملت های مظلوم توفیق دهد قبل از ظهور موفور و سرور حضرت حجت سلام الله علیه به زودی زورد قدس را از چنگال صهیونیزم بین الملل آزاد کنیم.

 

امام جمعه زابل ادامه داد: شیعه و سنی باید هو شیار باشیم و تا می توانیم برادری مان را مستحکم کنیم ما ملتی هستیم که هر توفیقی داشتیم در سایه اتحادمان بوده است. خاصه نقاطی که شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند. شما قرن ها اجداد و خودتان و بعدها اولادتان شاهد بوده و هستید و خواهید بود که همواره شیعه و سنی در کنار هم برادرانه زندگی کردند و همواره در کنار هم عزیز هم بودندو خواهند بود.

 

عزیزی تصریح کرد: اما یقین داریم که هیچ اراده و قدرتی و هیچ کسی و هیچ حلقوم مزدور مواجب بگیر دلارهای نفتی نمی تواند این برادری را به دشمنی تبدیل کند. امروز روز هوشیاری است هم شیعه و هم اهل سنت همه باید مراقب باشیم تا می توانیم برادری مان را مستحکم کنیم تا دشمن به مطامع خودش نرسد و نخواهد رسید ان شاءالله و امیدواریم شاهد روزی باشیم که همه امت اسلامی زیر یک پرچم پشت سر ولی الله الاعظم ارواحناه فداه به اقامه نماز بایستند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی شیعه و سنی مقاومت خون شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری‌های صورت گرفته در این بخش است.

صادق ستاری فرد  افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فضای ورزشی دانش‌آموزی در آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

دو برابر شدن اعتبارات بهسازی و ایجاد زیر ساخت های ورزشی آذربایجان غربی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

معاون وزیر اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» ننویسید
  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» را ننویسید تا حساس نشوند!
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • موشک‌باران اسرائیل در «صبح صادق» تنها یک‌ تنبیه کوچک بود