Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:34:43 GMT

کرونا همچنان در بوشهر قربانی می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۱۴۷

کرونا همچنان در بوشهر قربانی می‌گیرد

گروه استان‌ها ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته ۵ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر فوت کردند که تعداد قربانیان این ویروس ۱۰۹۹ به نفر رسید. - اخبار استانها -

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه در این استان 8 شهرستان در وضعیت نارنجی و 2 شهرستان در شرایط زرد قرار دارند اظهار داشت: هر چند شیب ابتلا به کرونا در استان بوشهر نزولی است ولی وضعیت شیوع این بیماری همچنان شکننده است و در صورت بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، احتمال صعودی شدن آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر، با اشاره به اینکه این استان از موج چهارم کرونا عبور کرده است گفت: شیب ابتلا به کرونا نزولی است ولی نباید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سهل‌انگاری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، استفاده مکرر از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی خانوادگی برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: لغو سفر و پرهیز از حضور در تجمعات برای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد چراکه ویروس جهش یافته در هر وضعیت غیربهداشتی انسان را بیمار و به کرونا گرفتار می‌کند.

وی، به وضعیت مبتلایان به بیماری کرونا در استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: با ثبت 5 مورد فوت جدید در شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های استان بوشهر، شمار قربانیان بیماری کرونا در استان به یک‌هزار و 99 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته 77 نفر در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند خاطر نشان کرد: در شبانه‌روز گذشته 77 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و 56 نفر هم ترخیص شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر، تعداد بستری‌های بخش کرونایی مراکز درمانی استان را اکنون 338 نفر دانست و بیان کرد: 40 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها قرار دارند که تعدادی از آنان با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

جولان کرونا در استان بوشهر با فوت 5بیمار دیگر ادامه داردجدیدترین اخبار کرونا در ایران| احتمال خیزش جدید ویروس منحوس/ ویروس آفریقای‌جنوبی و نگرانی کانون‌های جدید بحران/ افزایش تست و بیماریابی تعیین کننده است+ نقشه و نمودارروند بستری‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر نزولی شد

کشمیری، با اشاره به بهبودی بیش از 86 درصد از مبتلایان به کرونا در 15 ماه گذشته گفت: تاکنون 40 هزار نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از  86 درصد بهبود یافته‌اند و برخی هم در منزل خودشان قرنطینه هستند.

وی، با اشاره به تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف بر اساس سند ملی واکسیناسیون افزود: با سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا، براساس برنامه تدوین شده، گروه‌های در معرض آسیب واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و تاکنون به بیش از 21 هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام/190/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان های استان بوشهر شبانه روز گذشته کرونا در استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد