Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:03:54 GMT

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی حاضر به پذیرش آتش‌بس نشد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۱۵۰

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی حاضر به پذیرش آتش‌بس نشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اِلی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه)  از رد تمامی پیشنهادهای آتش‌بس که از سوی طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ارائه شده بود، خبر داد.

به نوشته الجزیره، او گفت که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) تشکیل جلسه داده و تصمیم گرفته است که تمامی پیشنهادهای آتش‌بس را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال شبکه العربیه نیز گزارش داد که امروز یک هیأت مصری وارد تل آویو شده و با مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص توقف درگیری‌ها گفت‌وگو کرده است. این شبکه مدعی شد که محافل داخلی رژیم اسرائیل پیش بینی می‌کنند که درگیری‌ها در روز دوشنبه پایان یابد، اما تا روز شنبه خبری از آتش‌بس نخواهد بود.

 یک منبع فلسطینی نیز دیروز (چهارشنبه) گفت که «تور وینسلند» نماینده ویژه سازمان ملل در امور صلح در غرب آسیا، به رژیم صهیونیستی و جنبش حماس پیشنهاد آتش‌بس را داده اما تل آویو آن را نپذیرفته و جنبش حماس نیز از آن‌جایی که رژیم صهیونیستی طرح آتش‌بس را رد کرده، خواسته نماینده سازمان ملل را بی پاسخ گذاشته است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون (پنج شنبه) به ۸۳ نفر رسیده که در میان آنها ۱۷کودک و هفت زن وجود دارند. همچنین ۴۸۷ غیر نظامی دیگر در پی این حملات مجروح شده‌اند که از این میان ۱۱۵ نفرشان کودک و ۵۰ تن نیز زن هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آتش بس اسرائیل ایلی کوهن وزیر اطلاعات اسرائیل جنگ غزه 2021 رژیم صهیونیستی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین! +عکس

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین خبر دادند.

به گزارش مشرق، نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در زیر زمین آغاز شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نشست کابینه جنگ رژیم اسرائیل در ساختمان مستحکم در زیر زمین در وزارت جنگ در تل آویو آغاز شد.

برگزاری نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی آن هم در زیر زمین همزمان با آغاز پاسخ کوبنده ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است.

خبر دیگر اینکه آژیر خطر در سنیر در اصبع الجلیل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلی
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین! +عکس
  • عکس | هم اکنون؛ جلسه اضطراری کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • واکنش معاون امنیتی وزیر کشور به یک پیامک جعلی؛ رژیم صهیونیستی دست به هر اقدامی می زند