Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:27:42 GMT

آمار بیماران کرونایی در بیمارستان های کرمان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۱۵۵

آمار بیماران کرونایی در بیمارستان های کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او با بیان اینکه موارد جدید بستری  مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر، شامل:  ۱۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۷ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شفیعی بیان داشت: خوشبختانه طی این مدت، موردی از ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم گزارش نشده است. 

 او با بیان اینکه هم اکنون ۳۵۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا  در بیمارستان های سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد، ۲۰۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵۲ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان را از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تاکنون ۱۹هزار و ۸۸۱ مورد اعلام کرد. 

او بیان داشت: تعداد فوتی‌های قطعی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر، شامل: ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است. 

او با اشاره اینکه سن فوتی های کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰، ۷۹، ۶۸ و ۳۸ سال بوده است، تصریح کرد: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون به ۲ هزار و  ۸۰۹ نفر رسیده است.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتی های کرونا کووید ۱۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان