Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:03:55 GMT

هشدار زرد نسبت به وقوع پدیده گرد و خاک در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۱۸۹

هشدار زرد نسبت به وقوع پدیده گرد و خاک در خوزستان

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان، توده گرد و خاک بر روی کشور عراق تشکیل شده و مناطق غربی، جنوبی و سپس مرکزی را تا اواخر وقت امروز، تحت تاثیر قرار داده و سبب کاهش دید افقی می شود.
در این اطلاعیه به بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه شده است که از تردد غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس گزارش سامانه پایش کیفیت هوای کشور، در ساعت ۱۵ امروز هوای شادگان در شرایط ناسالم برای تمام گروه ها و هوای شهرهای اهواز، آبادان، حمیدیه، رامشیر، سوسنگرد، کارون و ماهشهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

برچسب‌ها گرد و غبار اداره کل هواشناسی خوزستان آلودگی هوا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار اداره کل هواشناسی خوزستان آلودگی هوا گرد و غبار اداره کل هواشناسی خوزستان آلودگی هوا خوزستان اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان

بابک محمودی با اعلام هشدار نارنجی و قرمز از سوی هواشناسی ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه جاری در هفت استان بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد، اظهارداشت: در ۶۳ عملیات امداد و نجات، یک هزار و ۳۵۰ نفر امدادرسانی شدند.

وی از اسکان ۳۲۰ نفر و تخلیه ۹ روستا به دلیل سیلاب خبر داد و گفت: ۵ روستا در هرمزگان، ۲ روستا در سیستان و بلوچستان و ۲ روستا در کرمان تخلیه شدند که البته ساکنان روستا‌های هرمزگان و کرمان به روستا بازگشتند.

محمودی از ادامه امداد رسانی در مناطق متاثر از سیل خبر داد و افزود: ۲ بالگرد نیز در حال آماده باش هستند تا با کاهش بارش امکان پرواز را پیدا کرده و امدادرسانی هوایی را آغاز کنند.

وی با اشاره به خارج شدن یک اتوبوس از جاده به دلیل وقوع سیلاب در معابر در چابهار گفت: حضور به موقع امدادگران سبب زنده ماندن مسافران شد؛ شرکت‌های مسافر بری بدون توجه به هشدار‌های هواشناسی اقدام به تردد در جاده می‌کنند که بسیار خطرناک است.

محمودی گفت: همان طور که در هنگام وقوع هشدار‌های هواشناسی به دلیل رعایت ایمنی، پرواز‌ها با محدودیت انجام می‌شود باید برای تردد‌های بین شهری نیز محدودیت در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • هواشناسی ایران / هشدار قرمز سیلاب برای ۴ استان کشور
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۶ استان کشور