Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  هواداران فوتبال منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد وضعیت میزبانی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان هستند.

باشگاه النصر عربستان به خاطر صدرنشینی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بر این نکته پافشاری می کند که در مرحله یک هشتم نهایی و در بازی با تراکتور ایران، میزبان باشد و با رقیب خود دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تیم استقلال ایران که در گروه مرحله مقدماتی صدرنشین شد، خواستار میزبانی از الهلال در ورزشگاه آزادی است.

یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره به سایت کوره گفت:همه گزینه از جمله بازی در زمین بی طرف امکان پذیر است.

این مقام افزود: کمیته مربوطه بازی های کنفدراسیون هنوز در مورد مسابقات دور بعدی تصمیمی اتخاذ نکرده و این موضوع در جلسه بعدی مشخص خواهد شد.

وی توضیح داد:تقاضای شفاهی باشگاه النصر عربستان و باشگاه استقلال ایران برای میزبانی مسابقات دور بعدی اکنون موجود است.البته کنفدراسیون با توجه به ادامه وضعیت سلامتی ناشی از شیوع کرونا، مسابقات نهایی به صورت متمرکز باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر ، باشگاه آلومینیوم نسبت به اخراج نشدن میلاد فخرالدینی مدافع استقلال اعتراض های زیادی انجام داد.

اراکی‌ها در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کردند و در آن خواهان محرومیت میلاد فخرالدینی از بازی بعدی تیم خودش شدند. باشگاه آلومینیوم اعلام کرده بود که با وجود اخراج نشدن این مدافع راست باتجربه در زمین بازی اما باید قانون اجرا شود و او بازی بعدی تیمش را غایب باشد!

با وجود این مسائل اما فخرالدینی در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و خودش را برای مسابقه با شمس‌آذر در روز جمعه آماده می‌کند.

مدافع باتجربه استقلالی‌ها در تمرین امروز هم توجهی به شایعات روزهای گذشته درباره خودش نداشت و کارش را جلو برد تا بتواند آمادگی مناسبی در بازی حساس روز جمعه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست