Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:18:18 GMT

شمار شهدای فلسطینی به ۸۳ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۳۰۵

شمار شهدای فلسطینی به ۸۳ نفر رسید


به گزارش تابناک به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، شمار شهدای فلسطینی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۸۳ نفر رسیده است که ۱۷ نفر از شهدا کودک و هفت نفر نیز زن هستند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ۴۸۴ فلسطینی نیز در پی حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد، گروهی از شهروندان فلسطینی بر اثر استنشاق گاز سمی ناشی از بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر اینکه در ادامه حملات رژیم اشغالگر قدس به باریکه غزه، دانشکده الرباط در غرب این منطقه هدف حملات جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت.

منابع فلسطینی اعلام کردند یک هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی یک فروند موشک به سمت منزلی مسکونی در شهر جبالیا البلد، شمال باریکه غزه شلیک کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر شبکه تلویزیونی الجزیره وزارت بهداشت فلسطین رژیم اشغالگر قدس نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از ۳۴ هزار نفر فراتر رفت

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین فلسطین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت جدید، ۴۲ شهروند فلسطین را در نوار غزه شهید و ۶۳ نفر دیگر را زخمی کرده است.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۱۲ فلسطینی در غزه شهید و ۷۶ هزار و ۸۳۳ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

گروه‌ های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

براساس آمارهای اعلامی توسط سازمان های بین المللی ۸۵ درصد از اهالی این باریکه آواره شده اند. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از ۳۴ هزار نفر فراتر رفت
  • شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید