Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یارانه بنزین باید به جیب مردم ضعیف و متوسط برگردد، گفت: تلاش بنده و دوستان ارائه طرح‌هایی است که می‌تواند فاصله طبقاتی را جبران کند.

خبرگزاری میزان - رامین مهمانپرست در حاشیه ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور  در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه عدالت در یارانه سوخت اجرا شود، سهمیه سوخت باید بر روی کارت ملی افراد داده شود تا کسی که ۱۰ خودروی شخصی دارد، نتواند ۱۰ برابر سهمیه سوخت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمانپرست با بیان اینکه من اخیرا گفتم ارزش بین‌المللی سهمیه‌ بنزینی که به هر نفر تعلق می‌گیرد، ۲۰ هزار تومان است، گفت: طرح بنزین ۲۰ هزار تومانی از سوی من، یک خبر کذب است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به سهمیه‌ای که به هر فرد داده می‌شود، ماهانه هر فرد می‌تواند حدود ۶۰۰ هزار تومان یارانه سوخت دریافت کند.

وی افزود: اصولاً ما این طرح را برای دولت وحدت ملی آماده کردیم به عنوان یک جریان فراجناحی و ملی که هدف اصلی آن تامین منافع مردم است که هدف اصلی آن رسیدگی به اقشار ضعیف برای بهتر شدن وضعیت مردم و بهبود معیشت آن‌ها است، مردمی که گرفتار مشکلات شدند.

مهمانپرست بیان کرد: تلاش بنده و دوستان ارائه طرح‌هایی است که می‌تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد انجام شود تا آن فردی که ۱۰ اتومبیل شخصی دارد ۱۰ برابر استفاده نکند.

مهمانپرست افزود: کسانی که توانایی داشتن اتومبیل ندارند باید از یارانه به یک نسبت برخوردار باشند. من گفتم ارزش بین المللی این سهمیه حدود ۲۰ هزار تومان است. چرا بخش خصوصی نباید فعال می‌شدند؟ اما بخش‌های دولتی متأسفانه بیش از دو برابر بودجه عمومی دولت را به خود اختصاص داده‌اند و زیان‌ده هستند و همه فساد، رانت و تبعیض را می‌توانید در این شرکت‌ها ببینید.

وی با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی را در اینجا می‌توانید ببینید. چرا این‌ها نباید به شکل درست به بخش خصوصی واگذار شود؟ افزود: چرا انقدر وزن دولت زیاد شده است. چشم انداز بودجه ما نشان دهنده این است که درآمد نفتی فروش روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت محقق نخواهد شد. بخش خصوصی باید مالیات بدهد.

مهمانپرست تاکید کرد: یارانه بنزین باید به جیب مردم ضعیف و متوسط برگردد. پس معلوم است طرح بنزین ۲۰ هزار تومانی که به عنوان تخریب از آن استفاده می‌کنند منافع خیلی‌ها را به خطر انداخته است. خیلی‌ها در کشور مجوز‌های کلان و امتیاز‌های طلایی دارند و منفعت‌های شخصی خود را بر منفعت مردم ترجیح دادند.

وی با طرح این پرسش که چرا واردات گوشت، غلات و نهاده‌های دامی و خیلی از موضوعات در اختیار عده خاصی قرار می‌گیرد؟ بیان کرد: چرا باید از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده کنند؟ این‌هایی که پا روی گلوی مردم گذاشتند باید راه تنفس مردم را باز کنند. باید نیاز‌های ۴۰ میلیون جوان برآورده شود. ما در طرح خود ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکونی با اقساط بدون بهره و بلند مدت برای جوانان و قشر‌های ضعیف پیش بینی کردیم.

مهمانپرست با اشاره به اینکه چرا نباید جوانان ما که نگران سربازی خود هستند با این طرح، نگرانی شان برطرف شود؟ تاکید کرد: جوانان می‌توانند کار کنند و برای جامعه مفید باشند و آموزش‌های اولیه نظامی را بیاموزند، اما از محل این صندوق وام بگیرند و سربازی خود را بخرند. چرا نباید از کشاورزان حمایت و به آن‌ها رسیدگی کنیم؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:  چرا نباید کالا‌های صادراتی خود را انبار کنیم تا تولید رونق بگیرد؟ کشور‌هایی که هیچ کدام درآمد نفتی و گازی نداشتند اکنون از کشور‌های توسعه یافته هستند. بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: هیچ ابهامی در هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور نیست

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: رامین مهمانپرست انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رامین مهمانپرست انتخابات 1400 ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۹۴۹ مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.

 او با اعلان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه پارسال در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز CNG یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.

بیشتر بخوانید

افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

عابدانی با عنوان اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌ باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تأکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اظهار اینکه  خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع، دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ٢۵ جایگاه CNG است، ادامه داد: در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌ شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آتش بس کافی نیست؛ اسرائیل باید برگردد
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل